kaka13 Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 hva var det som var så HORROR med den a? skvatt ikke EN ENESTE gang... og slutten var ikke noe bedre enn spillet da.. DE BARE SATT SEG NED OG VILLE DØ!!! HVORFOR KOM DET INGEN DA? herregud.. trodde slutten var "litt" bedre på filmen enn i spillet.. =) JEG SNAKKER OM "THE THING" ASSÅ!! jaja, ha en fin dag a folkz! _________________ Gla i kyllingvinger? Min hjemmeside: http://home.no/kyllingvinger Bruk gjesteboka flittig =) ..::Anders::.. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-12-08 21:19 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-09 11:59 ] Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 ps! har jeg sett den riktige filmen? så den på VHS jeg, er det ikke en annen version av den og? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det gjør jo ikke noe om du skriver spoiler på sånne innlegg... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 enig med rikk rally, ivertfall bynn me å si ka d handle om så folk kan styre unna i tilfelle dem ikke har sett den, å har tenkt te å gjøre d... Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 så du ambefaler ikke at folk ikke burte se den. er den ræva Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 19:17, skrev kaka13:hva var det som var så HORROR med den a? skvatt ikke EN ENESTE gang... og slutten var ikke noe bedre enn spillet da..DE BARE SATT SEG NED OG VILLE DØ!!! HVORFOR KOM DET INGEN DA? herregud.. trodde slutten var "litt" bedre på filmen enn i spillet.. =) JEG SNAKKER OM "THE THING" ASSÅ!!jaja, ha en fin dag a folkz!_________________Gla i kyllingvinger?Min hjemmeside: http://home.no/kyllingvingerBruk gjesteboka flittig =)..::Anders::..<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kaka13 på 2002-12-08 21:19 ]</font> Dette er 2 posten jeg ser du har overdrevent bruk av caps. Caps er irriterende og oppfattes som roping. Vennligst slutt. Regn dette som en advarsel, fremtidige poster vil bli steng med overdrevent bruk av caps eller tom utestengelse. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Sukk... fjortisser.... The Thing er IKKE ræva. Har Directors Cut på DVD, og det er uten tvil den beste John Carpenter filmen som er lagd (til og med bedre enn Escape from NY). Ratingen på IMDB.com er 7.7/10 Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Enig med siste taler. Så den på kino i Drammen i 1984, og har aldri glemt den, har sett den flere ganger på video etterpå. Forsto jeg det riktig at noen sa at det er kommet en ny utgave av den? Går seff ut fra at det er den SI-FI filmen fra Antarktis? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Fy, så The Thing for lenge lenge siden. Den er bare teit. Trodde aldri noen kom til å lage et spill av den filmen... Det må da være mye annet å lage spill av? Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Haha, er det virkelig mulig å synes The Thing er dårlig? De eneste jeg vet om som syns den filmen er oppriktig dårlig, syntes American Pie 2 og Not Another Teen Movie var "geniale", og da tror jeg egentlig jeg har sagt langt mer enn det som skal være nødvendig. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hehe, nei, jeg liker ikke fjortisfilmer. Jeg liker mye rart, men ikke American Pie o.l. Mine favoritter: - Pulp Fiction (klart best) - The Shining - Star Wars - Episode V - TransFormers: The Movie - Four Rooms - Legend of Drunken Master - Apocalypse Now! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har ikke sett filmen og ikke spillt spillet, så drit i å legge ut spoilers uten advarsel først! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har kun spillt spillet, der skvatt jeg mye. Lenke til kommentar
erre Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 22:40, skrev covah:Sukk... fjortisser.... The Thing er IKKE ræva.Har Directors Cut på DVD, og det er uten tvil den beste John Carpenter filmen som er lagd (til og med bedre enn Escape from NY).Ratingen på IMDB.com er 7.7/10 Vill ikke si meg helt enig der. Halloween (Michael Mayers) er helt klart John Carpenter's beste filmer! The Thing er også en utrolig bra film! Ser ut som The Thing 2 også kommer i løpet av en stund :smile: Lenke til kommentar
Chester Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 19:17, skrev kaka13:DE BARE SATT SEG NED OG VILLE DØ!!! HVORFOR KOM DET INGEN DA? Bare for å rette opp i den lille "spoileren" der: veeel... Det er ikke helt sant, menmen En utrolig god film tør jeg påstå, og med tanke på at den faktisk er over 20 år gammel så sier vel det en del! Jeg kjøpte spillet før jeg så filmen, men vil anbefale de fleste å se filmen først siden spillet er en oppfølger, og man får ikke vite noe særlig bra hva som har skjedd! Det genialet med spillet er jo det at man kjenner seg igjen, man føler man har vært der før etter man har sett filmen... og den stemningen som er i begge versjonene... huff og huff.... så og si genialt! Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg så filmen for første gang i London i august i forbindelse med promoteringen av spillet. John Carpenter skulle være der også, men han dukket skuffende nok ikke opp allikevel, så da ble det heller ikke noe av intervjuet. Personlig syns jeg det var en grisefet og genial film. Det eneste som ødela for meg var det alt for søte popcornet som ble servert. _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-09 12:01 ] Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 11:58, skrev TST:Jeg så filmen for første gang i London i august i forbindelse med promoteringen av spillet. John Carpenter skulle være der også, men han dukket skuffende nok ikke opp allikevel, så da ble det heller ikke noe av intervjuet. Personlig syns jeg det var en grisefet og genial film. Det eneste som ødela for meg var det alt for søte popcornet som ble servert._________________Tor-Steinar TangedalGamer.no<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-09 12:01 ]</font> Du har en überc00l jobb! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Gamle filmer blir gjerne litt skuffende når man er vant til å se nye filmer på DVD med krystallklart bilde og superlyd i minst 5.1 kanaler. Husker ikke, men jeg mener The thing har stereo.. Anyways, jeg skvatt noe j*vlig den første gangen jeg så den. Den er smått genialt bra laget. Synes fremdeles den holder koken og vel så det. Den er som fin gammel vin sammenlignet med dagens grøssere som er som "Kåkka Kåla" (for de som ikke skjønte den: En dårlig kopi av originalen). Grøssere flest i dag spiller på "mannskap i farkost forulykker og må klare seg selv, monster dreper dem en etter en". Seff samme oppskriften, men ærlig talt. Den begynner å bli sliten.. det kunne vært bra om dagens grøssere i det minste viste litt fantasi og ikke bare kopierte de gode gamle filmene. Synes uansett The thing er bra den dag i dag. Vil ikke akkurat plassere den på toppen av pallen sammen med The shining (som bare ikke kan bli overgått uten videre), men gjerne sammen med Screamers, som jeg også likte godt. Husker filmen gikk en gang mens jeg sov i sofaen. Gud bedre for noen mareritt jeg fikk Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du har sett den riktige filmen, men det finnes en annen versjon også, som heter "The thing from another world" fra 1951. Jeg har bare sett John Carpenters versjon, men synes den er en av de bedre grøsserfilmene. Som mange andre her skriver skulle jeg gjerne ha sett en spoileradvarsel i den første meldingen, siden jeg ikke er ferdig med spillet. Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 OI! det var ikke meningen, tenkte bare at jeg måtte spørre om det var riktig.. men slutten er ikke bare det da... =) det er litt mer!!+at spillet er litt mer annerledes enn filmen =) [oppfordring til privatkopiering] Brukeren er utestengt i 14 dager for dette + gjentatt overdrevent bruk av caps. _________________ Gla i kyllingvinger? Min hjemmeside: http://home.no/kyllingvinger Bruk gjesteboka flittig =) ..::Anders::.. [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-12-09 20:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå