SpecTrum Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hei, jeg har et par Cerwin Vega V12F stående, men alt for dårlig forsterker. Til de som vil vite hva det er, så er det en gammel Phonic som jeg ikke finner på nettet!! og gammel som F.. Men det jeg vil ha hjelp til: er det noen som kan gi meg link til billig men bra forsterker som skal kunne drive disse bra? Spesifikasjoner på V12F: Frequency Response: 28 Hz - 20 kHz Recommend Power: 10 - 300 watts Sensitivity: 98 dB Impedance: 8 ohm Eller kanskje det er noen som vil selge noe bra? Takker for svar [Edit: la til noe] Endret 1. mars 2007 av Pe3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor mye penger har du å bruke? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hei, jeg har et par Cerwin Vega V12F stående, men alt for dårlig forsterker. Til de som vil vite hva det er, så er det en gammel Phonic som jeg ikke finner på nettet!! og gammel som F.. Men det jeg vil ha hjelp til: er det noen som kan gi meg link til billig men bra forsterker som skal kunne drive disse bra? Spesifikasjoner på V12F: Frequency Response: 28 Hz - 20 kHz Recommend Power: 10 - 300 watts Sensitivity: 98 dB Impedance: 8 ohm Eller kanskje det er noen som vil selge noe bra? Takker for svar [Edit: la til noe] 8053208[/snapback] Tja, Alto Mac 2.3 burde jo fungere greit på den, 2 x 310 watt i 8 ohm etter FTC-normen. Endret 1. mars 2007 av bruno Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvis det skal kobles til en PC, så kan du jo kikke litt på Cerwin Vega A-serie effektforsterkerne på hifiklubben, burde være bra til de høyttalerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå