equalern Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det har seg slik at den vanlige hardisken min ble ødelagt av MAC (forbanna dritt) Og derfor må jeg har meg ny harddisk. Jeg lurer på om man kan legge inn windows på en ekstern harddisk. I allefall.. Hvordan vil det funke? Gjerne annbefal noen, ikke så alt for dyre! Samme med en vanlig harddisk, annbefal noen der å. Tusen takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det fungerer ikke å boote Windows fra USB. Men hvis man velger eSATA bør det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Japp okei, Så vist jeg da bestiller en vanlig ekstern harddisk som ikke har eSATA går det da fint om jeg tar med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322732 å bruker den å? Vil det funke da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nei, da bruker du USB kontakten i PCen. USB blir resatt under boot, og da får du blåskjerm. eSATA er en spesiell type SATA kontakt som kobles til en vanlig SATA kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå