killertomato Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilket stoff er best å bruke til å lage reflektor? Tenkte å lage en reflekter jeg kan henge i taket ala et laken. Fungerer et hvitt vanlig laken bra til dette eller er det et stoff som kanskje egner seg bedre? Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Aner ikke noe om temaet. Men kan du ta stykker med papp og ha sølv/aliminiums-folie på pappen? Så enkelt feste det i taket med feks slike tyggisaktige feste tingelinger som man får kjøpt på kanskje bokbutikk (brukes til og henge opp plakater)... Lenke til kommentar
pederk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skoletyggis kalte vi det iallefall på barneskolen. Jeg tror også det kan funke bra. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Før jeg kjøpte meg en ordentlig reflektor brukte jeg en stor isopor plate som jeg malte svart på den ene siden. Da kan jeg både bruke den til å reflektere lys og "ta vekk" lys. Du kan også bruke aluminiumsfolie, som narutofan nevnte. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Før jeg kjøpte meg en ordentlig reflektor brukte jeg en stor isopor plate som jeg malte svart på den ene siden. Da kan jeg både bruke den til å reflektere lys og "ta vekk" lys. Du kan også bruke aluminiumsfolie, som narutofan nevnte. 8054505[/snapback] Isoporplater er helt klart en mulighet det, men de er gjerne ikke så store da. Lenke til kommentar
symbol Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Isoporplater er helt klart en mulighet det, men de er gjerne ikke så store da. 8059181[/snapback] "Standard" størrelser er vel 60cm * 120cm * tykkelse 2cm til 10 cm.. Det er jo engelt å lage en ramme av lister event. det er jo ikke så stor vekt i dem om du skal ha en gigant størrelse eller no.. :-) En vanlig pakke med 5cm. tykkelse vil dekke 7,2 m2. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gipsplater, slikt som du har i vegger. Billig, bra og HVITT! Det kan du i tilleg lage mye hull i til fester osv. Bra materiale, men tåler lite vann da.. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Gipsplater er TUNGE. Om man skal leke MacGyver og henge hvite ting i taket er det mer behagelig om ei isoporplate skulle falle ned enn ei gipsplate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå