robiwan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 min farmor skal ha ny telefon. Hun har Nokia fra før av og tror brukevennlighet er det store stikk ordet her, samt pris. Hadde vært kjekt om det var kamera funksjon og OK batteri tid, hvilken telefon(er) skal jeg anbefale henne? Lenke til kommentar
1992 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 min farmor skal ha ny telefon. Hun har Nokia fra før av og tror brukevennlighet er det store stikk ordet her, samt pris. Hadde vært kjekt om det var kamera funksjon og OK batteri tid, hvilken telefon(er) skal jeg anbefale henne? 8052962[/snapback] Jeg anbefaler en telefon man kan åpne og lukke! De har oftest store taster som gjør det lett å ringe med de. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Stor skjerm er ganske lurt også, da får du stor skrift og store tall på skjermen. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Stor skjerm og taster er nok ikke så dumt, noen som har noen modeller og anbefale? Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, Det er en del eldre mennesker som har kjøpt Nokia 6070 av meg på jobben. De under 60 tar gjerne 6085(tror det er det den heter. Oppfølgeren til 6103) Lenke til kommentar
1992 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Både min farmor og farfar har Nokia 6101 og de liker den veldig godt, begge to! Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 bestemora mi har nokia 6131 genial med den knappen på siden sånn at sjermen spretter opp,og store taster å drit bra sjerm.anbefales Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 bestemora mi har nokia 6131 genial med den knappen på siden sånn at sjermen spretter opp,og store taster å drit bra sjerm.anbefales 8053227[/snapback] Kjøpte samme til mamma! Hun er blitt 60 nå og setter stor pris på de store knappene og klare fine skjermen! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå