Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg bare lurte på om dette designet her er noe å satse på. Jeg må nesten få til noe, siden sida mi har vært designløs i omtrent 3 måneder nå =/ Her er bildet jeg har laget (er ikke så god i Photoshop, så det er ikke det beste). Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Helt greit design. Personlig ville jeg anbefalt hvit bakgrunn til teksten (body, ikke meny), slik at det blir lettere å lese. Å lese på grå, iallefall så mørk grå blir tungt i lengden.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Mhm, det tenkte jeg egentlig ikke på. Skal gjøre det under menyen til hvit, så får vi se Edit: Jeg selv syntes ikke det ble så altfor fint, men her er det; Endret 1. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Mhm, det tenkte jeg egentlig ikke på. Skal gjøre det under menyen til hvit, så får vi se Edit: Jeg selv syntes ikke det ble så altfor fint, men her er det; 8053079[/snapback] Som sagt, er det min personlige mening. Hvis du ikke liker det skal du jo selvfølgelig ikke gjøre det Legg inn noe tekst, så ser man for hvordan det blir.. www.lipsum.no EDIT: Jeg liker det bedre.. Mye bedre... Endret 1. mars 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hm, okay. Jau, skal legge på litt tekst og se da, men bare så du vet det: det er Lipsum.com, ikke .no ; Edit: Her er det med tekst: (Verdana 10pt) Endret 1. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Nå har jeg kodet den, og lastet den opp, så nå ligger den her?. Det er ikke så altfor mye innhold der enda, men forhåpentligvis vil det komme snart Legger på lorem lipsum teksten nå Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hehe, men du kunne kanskje funnet en litt gråere hvitfarge, eller gå helt skeivt ut med litt rødt? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ville vel kanskje prøvd med en annen bakgrunn? Lenke til kommentar
attach Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg ville gjort det mindre glatt, spesielt den øverste dingsen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Syntes ikke det var spesielt pent. Fonten i menyen er ikke spesielt pen, og headeren har en gradient som i grunn du like gjerne kunne ha byttet ut med Photoshop. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Støtter sparks innlegg. Det er litt for mye "effekter", og for lite "design". Falt ikke helt i smak Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hmm...okay, takk for kommentarer, men jeg må bare la den stå oppe for en stund nå, siden jeg ikke har hatt noe som helst design på sida de tre siste månedene. Men jeg skal prøve å lage noen andre design ut ifra Photoshop tutorialsene på den sida. Det var noen der med "simple clean business", hehe. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 De derre hengslene var litt for lite ordentlig gjort synes jeg De liksom var skjeve og hang ikke ordentlig sammen. Men ellers vardet et greitt design. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, jeg vet, men som jeg nevnte i første posten: jeg er dårlig i Photoshop. Det her er det mest avanserte jeg har lagd i Photoshop hittil. Noen som vet om flere sider med tutorials på å lage 'kule' websider, slik som Talk-Mania har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå