Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hei. Alle store spill serier burde jo ha sin egen tråd så tenkte jeg skulle starte en om FF, jeg kommer til å legge inn info om de forskjellige spillene i serien og andre ting etterhvert som jeg har tid. Håper også på å få litt god prat om FF. Bluelaguna. Dette er en side hvor man får tak i mye av musikken, trailere og bilder fra de forskjellige FF spillene. Send gjerne link til sider med info eller selvskrevet info til meg per Pm så legger jeg det inn her med navn på bruker som har skrevet Endret 1. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Burde vel isåfall være et eget forum. Slike samletråder er visstnok ikke akseptert på forumet her. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 De har mange på hardware delen... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du kunne jo kanskje ha brukt søkefunksjonen littegrann før du lager en slik tråd? Da hadde du helt sikkert oppdaget at det finnes en tråd, HELT lik den du prøver å lage: Final Fantasy-religionens tråd Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) fant ingenting da jeg søkte Men beklager en unødvendig post.... Men står jo ikke noe fakta rundt FF der... Heller ikke linker til weapon, armor guides sånna ting... Det jeg skal ha her... Endret 1. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Desverre. Vi har alt vi trenger i Final Fantasy-religionens tråd. Du burde ta deg en skikkelig kikk der; Der er alt fra bilder, til trailere og hjelp til spill. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Desverre. Vi har alt vi trenger i Final Fantasy-religionens tråd. Du burde ta deg en skikkelig kikk der; Der er alt fra bilder, til trailere og hjelp til spill. 8053115[/snapback] Da må jeg bare beklage nok en gang for ikke å se nøye nok gjennom tråden Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg