VikinGz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har ett nettverkskort (trådløst) Dette korte er døn stabil, men jeg finner ikke igjen cden min slik at jeg får brukt det. Det fulgte med ett hovedkort fra asus, Asus A8V Men jeg greier ikke å finne driverene til dette korte... Det står ikke i lista over medfølgende produkter og ikke under nettverk Det fins heller ikke i lista over nettverkskort asus har laget, dette var ett kort som kun var bundle med dette hovedkortet.... Noen som kan hjelpe litt med å finne driverene? Lenke til kommentar
Choica Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) De ligger ikke under drivere til hovedkortet da? Leste ikke alt der... prøv å sende mail til support Endret 1. mars 2007 av Choica Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Var med egen cd og greier til trådløse... men finner det ikke under drivere... var foresten delux wireles utgave eller noe slikt av a8v... finner det ikke under den heller, men der står det at det er med i vertfall Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei. Gå til denne linken http://support.asus.de/download/download.a...SLanguage=en-us Under "General Downloads" velg først "Wireless" og så "Client cards" etter det velger du "WL-130" Det kortet ditt skal være ett WL-130g etter det jeg fant på Google men jeg regner med det skal virke. Lykke til. Ivan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå