diggerla Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Leser om folk som har lastet det ned... har ikke sett behov sjøl enda, men nå har telefonen begynt å restarte hver gang jeg skal åpne og lese en sms!? Jeg kan se meldingene ligge i inboxen, men når jeg skal åpne dem, så blir skjermen mørk og telefonen starter opp igjen på nytt. Hva kan jeg gjøre? er det nå jeg trenger oppgradering av softwaren? Hvor henter jeg dette (link)? hilsen nesten desperat Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Leser om folk som har lastet det ned... har ikke sett behov sjøl enda, men nå har telefonen begynt å restarte hver gang jeg skal åpne og lese en sms!? Jeg kan se meldingene ligge i inboxen, men når jeg skal åpne dem, så blir skjermen mørk og telefonen starter opp igjen på nytt. Hva kan jeg gjøre? er det nå jeg trenger oppgradering av softwaren? Hvor henter jeg dette (link)? hilsen nesten desperat 8052612[/snapback] Hey Du kan laste ned firmware-versjon 48 fra denne sida: http://eh.student.utwente.nl/~landy/ logg deg inn med user: mobile pass: elibom klikk på EF81 is lista og så klikker du på "EF81_IP15.0.1_no-Telenor_48_0113_3GSwupFU_SGLPK.zip" for å laste ned. Så er det bare å plugge inn din DCA-140 (datakabel) og oppdatere =) Husk å ta BACKUP av alt FØR du installerer, fordi alt vil bli slettet når du oppdaterer. PS! Det finnes en nyere firmware-versjon (58), men den har ikke støtte for norsk, dvs heller ikkke Æ Ø Å Endret 9. mars 2007 av Iver_j Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå