Gå til innhold

Tråden om solarium. OPPDATERT 28.01.08

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Pleier å ta solarium naken. Funker dette eller er det på neon måte skadelig for de edlere deler?:)

8327538[/snapback]

De fleste gjør vel det, antar jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ligger med boxer jeg og, men plaier å dra den langt opp nedenfra, og langt ned ovenfra. Trodde ikke det var lov å ligge naken jeg, men, på den annen side, hvem sjekker da?

8329229[/snapback]

Selvfølgelig er det lov å ligge naken. Det er jo nesten det beste med solarium: at man slipper skille.

Lenke til kommentar
Ligger med boxer jeg og, men plaier å dra den langt opp nedenfra, og langt ned ovenfra. Trodde ikke det var lov å ligge naken jeg, men, på den annen side, hvem sjekker da?

8329229[/snapback]

Selvfølgelig er det lov å ligge naken. Det er jo nesten det beste med solarium: at man slipper skille.

8329785[/snapback]

Men det er jo litt ekkelt for nestemann :tease:

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at solarium er mer skadelig ettersom man får strålingen på mye nærmere hold, enn ved soling ute i sola?

8343049[/snapback]

Jeg kan quote meg selv.

Mange hudleger heller nå mer og mer mot den overbevisning at solarium er sunnere enn solen ute. Dette er på grunn av at man i et solarium har anledning til å fjerne de mest brennende strålene i solen ute (som for leger blir en større og større bekymring for hver sommer som kommer). Man har heller ikke varierende strålestyrke på forskjellige tidspunkt på dagen inne i et solstudio. Dette samt minuttinnstilling gjør det lettere å regulere solbestrålingen, slik at risikoen for solbrenthet er lavere i et solarium.

http://brunogblid.no/tips.asp

8099583[/snapback]

Det virker ikke sånn, nei. ;)

Lenke til kommentar

Problemet er jo at folk ikke tar sol en sjelden gang i blandt. Men dem som gjør det tar hver andre dag hele året. Vist man soler seg ute så er jo det litt om sommeren, påsken kanskje og så får huden hvile. Solarium er jo ikke bra fordi folk tar det så mye og så innmari ofte. Det er jo det som er gale. Ingenting er bra når du overdriver.

Lenke til kommentar

20 minutter i dag, kjørte "smile"soling for å se om det virket. Virket som om jeg faktisk har fått hvitere tenner etter 3xsoling på 12,16,20 minutter.

Slitsom å smile slik ja.

Der jeg tar sol er det desverre ikke en sånn bryter, men ettersom jeg ikke har investert i en solkrem, går det helt fint med tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...