Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Pleier å ta solarium naken. Funker dette eller er det på neon måte skadelig for de edlere deler? 8327538[/snapback] De fleste gjør vel det, antar jeg. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Pleier å ta solarium naken. Funker dette eller er det på neon måte skadelig for de edlere deler? 8327538[/snapback] De fleste gjør vel det, antar jeg. 8327589[/snapback] Uhm, jeg er den eneste blant mine venner som ligger naken. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg ligger i boxern. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Ligger med boxer jeg og, men plaier å dra den langt opp nedenfra, og langt ned ovenfra. Trodde ikke det var lov å ligge naken jeg, men, på den annen side, hvem sjekker da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Ligger med boxer jeg og, men plaier å dra den langt opp nedenfra, og langt ned ovenfra. Trodde ikke det var lov å ligge naken jeg, men, på den annen side, hvem sjekker da? 8329229[/snapback] Selvfølgelig er det lov å ligge naken. Det er jo nesten det beste med solarium: at man slipper skille. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Ligger med boxer jeg og, men plaier å dra den langt opp nedenfra, og langt ned ovenfra. Trodde ikke det var lov å ligge naken jeg, men, på den annen side, hvem sjekker da? 8329229[/snapback] Selvfølgelig er det lov å ligge naken. Det er jo nesten det beste med solarium: at man slipper skille. 8329785[/snapback] Men det er jo litt ekkelt for nestemann Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Men det er jo litt ekkelt for nestemann 8332927[/snapback] Fordi du ikke har et tynt klede runt stumpen din? Man vasker jo etter seg og vasker før man legger seg ned på. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Selvfølgelig er det lov å ligge naken. Det er jo nesten det beste med solarium: at man slipper skille. 8329785[/snapback] Men det er jo litt ekkelt for nestemann 8332927[/snapback] Alle som ikke vasker sengene før de soler seg er ekkle. Vil tro det fjerner basilusker. (kanskje ikke kjønnsykdommer) Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 skal jo spraye sengene med desinfiserende middel før man legger seg nedpå(?) er ihvertfall sånn der jeg går.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Er det ikke sånn at solarium er mer skadelig ettersom man får strålingen på mye nærmere hold, enn ved soling ute i sola? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Er det ikke sånn at solarium er mer skadelig ettersom man får strålingen på mye nærmere hold, enn ved soling ute i sola?8343049[/snapback] Jeg kan quote meg selv. Mange hudleger heller nå mer og mer mot den overbevisning at solarium er sunnere enn solen ute. Dette er på grunn av at man i et solarium har anledning til å fjerne de mest brennende strålene i solen ute (som for leger blir en større og større bekymring for hver sommer som kommer). Man har heller ikke varierende strålestyrke på forskjellige tidspunkt på dagen inne i et solstudio. Dette samt minuttinnstilling gjør det lettere å regulere solbestrålingen, slik at risikoen for solbrenthet er lavere i et solarium. http://brunogblid.no/tips.asp 8099583[/snapback] Det virker ikke sånn, nei. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Problemet er jo at folk ikke tar sol en sjelden gang i blandt. Men dem som gjør det tar hver andre dag hele året. Vist man soler seg ute så er jo det litt om sommeren, påsken kanskje og så får huden hvile. Solarium er jo ikke bra fordi folk tar det så mye og så innmari ofte. Det er jo det som er gale. Ingenting er bra når du overdriver. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Hadde dårlig med klingende mynt, ble kun 12 minutter. Hadde tenkt til å ta 20 minutter, men men får ta det på Torsdag. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Slåt den "senga" seg på med en gang man putter oppi mynter? Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 12. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Slåt den "senga" seg på med en gang man putter oppi mynter? 8368225[/snapback] Nei, som oftest tar det 2 min før det starter. Men det er ganske dårlig tid hvis man skal smøre seg selv inn i solkrem. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Åh, ja, de to minuttene er lange. Jeg putter på mynter, går inn, låser døra, kler av meg og venter. Og venter... Skulle vært 30 sekunder! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Er det ingen bryter inne i båsen på solstudioene deres? Er en stor bryter hvor det står "START" der jeg soler meg Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 20 minutter i dag, kjørte "smile"soling for å se om det virket. Virket som om jeg faktisk har fått hvitere tenner etter 3xsoling på 12,16,20 minutter. Slitsom å smile slik ja. Der jeg tar sol er det desverre ikke en sånn bryter, men ettersom jeg ikke har investert i en solkrem, går det helt fint med tid. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 20 minutter i dag, kjørte "smile"soling for å se om det virket. Virket som om jeg faktisk har fått hvitere tenner etter 3xsoling på 12,16,20 minutter. Slitsom å smile slik ja. 8369268[/snapback] Seriøst, funker det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Seriøst, funker det 8369285[/snapback] Tviler ;p men sånn btw, jeg har aldri brukt solkrem i solarium. Er det nesten et must, eller er det bare hvis man skal sole seg en stund. (Jeg tar maks 18 minutter) Jeg bruker vel fuktighetskrem etterpå, men ingenting før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå