mrDave Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Blir du brun om sommeren? Det er to muligheter: 1. Solariumet er elendig 2. Huden din har ikke gode nok pigmenter. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kort spørsmål, tenkte ta min første solariumstur på en stund i morgen, følge opp med en til på søndag og en til på tirsdag/onsdag, er blond og har ganske lys/nordisk hud, men jeg blir brun om sommeren. Hva gjør ejg for å få best mulig brunfarve? Burde jeg kjøpe solariumsbriller? Lenke til kommentar
Mio MIn Ponni Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg så lyyyykkelig over at jeg trives som hvit og blek og ikke kjenner behov for å ta sol Jeg skal IKKE se ut som noen rosin når jeg er 40 3 Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Har faktisk sett på muligheten for solarium, Har en relativt lys oransjefarge i håret, har fregner på armer og skuldre, men ellers er det lite fregner på kroppen min. Lys huddtone åpenbart. Min mor har også fregner og en rødbrun hårfarge, men det har seg slik at hun blir veldig brun om sommeren. Tror dere dette vil gå for meg og? Faren min er typisk nordnorsk, kommunegrått hår og ganske lys hudttone. Noen tips/advarsler etc. før jeg slenger meg i et solarium og kommer ut rød som en tomat? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bare ta det chill med solinga. Det er som å ta sol ute.. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Greia er vel egentlig at jeg aldri har gått inn for å sole meg, de få gangene jeg har giddet å faktisk slenge meg i sola med solkrem har jeg endt opp med null farge etter rundt 20 min ish. Ellers om jeg glemmer solkrem blir jeg solbrent, åpenbart. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hey.. er det slik at man MÅ bruke sånn krem for å bli brun? Bruker å sole med 2 ganger i uken på 20 min.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg ble ganske fort brun når jeg tok sol. Skulle bare få litt farge dog, da jeg holder brunfargen lenge. Krem trenger ingen, og jeg vil egentlig ikke anbefale det. Søskenbarnet mitt fikk jævlig rødfarge av å bruke det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Hvilke senger bruker dere hos Brun og Blid? Jeg har alltid brukt X7, men nå finnes de knapt nok lengre, alle blir byttet ut med X10, men er det noen forskjell, bortsett fra at de er dyrere? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Noen anbefalinger til solariumskrem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå