Gå til innhold

Tråden om solarium. OPPDATERT 28.01.08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en skal ta sol og badstue, hva bør man ta først?

Badstue, så tar du av det ytterste underlaget. Og du får ny ytterhud som kan bli brun

Hørtes ikke dumt ut, men er det noen annen grunn?

Tar badstue 2 ganger i uka, og det går nok ikke med et hudlag hver gang :p

Mest praktisk er jo å ta sol først.

Lenke til kommentar

Hvis en skal ta sol og badstue, hva bør man ta først?

Badstue, så tar du av det ytterste underlaget. Og du får ny ytterhud som kan bli brun

Hørtes ikke dumt ut, men er det noen annen grunn?

Tar badstue 2 ganger i uka, og det går nok ikke med et hudlag hver gang :p

Mest praktisk er jo å ta sol først.

Jepp, har ikke noe å si nei da:)

Men tror ikke at du bør "klø" deg så veldig for sikkerthetsskyld liksom :p

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Herregud så pinglete folk er.

Er du blek?

Smør deg inn med fuktighetskrem og kjør på med 25-30 min. Med forbehold om at du kan holde deg inne noen dager, da du kommer til å bli rød som faen. Etter noen dager går rødfargen over i brunt, og du kan endelig vise deg offentlig. YEY!

PS. Anbefales i ta det litt roligere med rumpa. Kle på deg bokser etter noen minutter (og øk gradvis), da denne kommer til å svi heftig. Been there. Og sprik ut øvre del av rumpeballene, ellers blir det butterfly. Hah nasty

Lenke til kommentar

Er du blek?

Smør deg inn med fuktighetskrem og kjør på med 25-30 min. Med forbehold om at du kan holde deg inne noen dager, da du kommer til å bli rød som faen. Etter noen dager går rødfargen over i brunt, og du kan endelig vise deg offentlig. YEY!

PS. Anbefales i ta det litt roligere med rumpa. Kle på deg bokser etter noen minutter (og øk gradvis), da denne kommer til å svi heftig. Been there. Og sprik ut øvre del av rumpeballene, ellers blir det butterfly. Hah nasty

Pinglette? Tror ikke du sier det samme hvis du hadde funnet ut at du hadde hud kreft!

Lenke til kommentar

Er du blek?

Det var prisen. Du trur jeg kjører til treningstudioet og tar 6min sol? Sorry mate.

Blek? Haha, tror nok ikke det du :)

Lenke til kommentar

Der jeg tar sol koster det 13 kr for 4 min for det billigste alternativet og 24,- for 4 min for et "stå" solarium. Dersom du vil ta mest mulig vare på huden din, burde du bruke solariumskosmetikk. Men det blir dessverre dyrt i lengden.. Men jeg har hørt hvis man blander alovera og olje, skal dette være et bedre alternativ.. slik at ikke huden "koker"

Lenke til kommentar

Er du blek?

Det var prisen. Du trur jeg kjører til treningstudioet og tar 6min sol? Sorry mate.

Blek? Haha, tror nok ikke det du :)

Ikke deg jeg siktet til;)

Bare generell info, altfor mange bleke fjes ute på gaten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...