Mechablast Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Var på et solarium for første gang for noen dager siden, etter å ha lest her om hvor lenge en kunne være i om gangen. Koster 2 kr minuttet. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis en skal ta sol og badstue, hva bør man ta først? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Hvis en skal ta sol og badstue, hva bør man ta først? Badstue, så tar du av det ytterste underlaget. Og du får ny ytterhud som kan bli brun Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis en skal ta sol og badstue, hva bør man ta først? Badstue, så tar du av det ytterste underlaget. Og du får ny ytterhud som kan bli brun Hørtes ikke dumt ut, men er det noen annen grunn? Tar badstue 2 ganger i uka, og det går nok ikke med et hudlag hver gang Mest praktisk er jo å ta sol først. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis en skal ta sol og badstue, hva bør man ta først? Badstue, så tar du av det ytterste underlaget. Og du får ny ytterhud som kan bli brun Hørtes ikke dumt ut, men er det noen annen grunn? Tar badstue 2 ganger i uka, og det går nok ikke med et hudlag hver gang Mest praktisk er jo å ta sol først. Jepp, har ikke noe å si nei da:) Men tror ikke at du bør "klø" deg så veldig for sikkerthetsskyld liksom Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva er prisene der dere tar sol? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 6min 20kr Lenke til kommentar
2cool Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Herregud så pinglete folk er. Er du blek? Smør deg inn med fuktighetskrem og kjør på med 25-30 min. Med forbehold om at du kan holde deg inne noen dager, da du kommer til å bli rød som faen. Etter noen dager går rødfargen over i brunt, og du kan endelig vise deg offentlig. YEY! PS. Anbefales i ta det litt roligere med rumpa. Kle på deg bokser etter noen minutter (og øk gradvis), da denne kommer til å svi heftig. Been there. Og sprik ut øvre del av rumpeballene, ellers blir det butterfly. Hah nasty Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Herregud så pinglete folk er. Er du blek? Smør deg inn med fuktighetskrem og kjør på med 25-30 min. Med forbehold om at du kan holde deg inne noen dager, da du kommer til å bli rød som faen. Etter noen dager går rødfargen over i brunt, og du kan endelig vise deg offentlig. YEY! PS. Anbefales i ta det litt roligere med rumpa. Kle på deg bokser etter noen minutter (og øk gradvis), da denne kommer til å svi heftig. Been there. Og sprik ut øvre del av rumpeballene, ellers blir det butterfly. Hah nasty Pinglette? Tror ikke du sier det samme hvis du hadde funnet ut at du hadde hud kreft! Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Han tar nok ikke 6 min, men 20 kr er prisen på 6 min. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Herregud så pinglete folk er. Er du blek? Smør deg inn med fuktighetskrem og kjør på med 25-30 min. Med forbehold om at du kan holde deg inne noen dager, da du kommer til å bli rød som faen. Etter noen dager går rødfargen over i brunt, og du kan endelig vise deg offentlig. YEY! PS. Anbefales i ta det litt roligere med rumpa. Kle på deg bokser etter noen minutter (og øk gradvis), da denne kommer til å svi heftig. Been there. Og sprik ut øvre del av rumpeballene, ellers blir det butterfly. Hah nasty Det var prisen. Du trur jeg kjører til treningstudioet og tar 6min sol? Sorry mate. Blek? Haha, tror nok ikke det du Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Kjøpte meg sol olje på Cubus i sommer. Heter for Hawai Tropic eller noe slikt. Kan denne brukes i solarium? -> Link til oljen <- Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Tss.. ekte vikinger er bleike Lenke til kommentar
IngvildR Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Der jeg tar sol koster det 13 kr for 4 min for det billigste alternativet og 24,- for 4 min for et "stå" solarium. Dersom du vil ta mest mulig vare på huden din, burde du bruke solariumskosmetikk. Men det blir dessverre dyrt i lengden.. Men jeg har hørt hvis man blander alovera og olje, skal dette være et bedre alternativ.. slik at ikke huden "koker" Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Tss.. ekte vikinger er bleike De ble vel brune når de herjet i Asia osv? Lenke til kommentar
2cool Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Herregud så pinglete folk er. Er du blek? Smør deg inn med fuktighetskrem og kjør på med 25-30 min. Med forbehold om at du kan holde deg inne noen dager, da du kommer til å bli rød som faen. Etter noen dager går rødfargen over i brunt, og du kan endelig vise deg offentlig. YEY! PS. Anbefales i ta det litt roligere med rumpa. Kle på deg bokser etter noen minutter (og øk gradvis), da denne kommer til å svi heftig. Been there. Og sprik ut øvre del av rumpeballene, ellers blir det butterfly. Hah nasty Det var prisen. Du trur jeg kjører til treningstudioet og tar 6min sol? Sorry mate. Blek? Haha, tror nok ikke det du Ikke deg jeg siktet til;) Bare generell info, altfor mange bleke fjes ute på gaten... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, for det ser så dumt ut å være bleik midt på vinteren. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen folk kler rett og slett ikke å være kritthvite.. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jenter, hva synes dere om at gutter tar sol? Selv vil jeg helst unngå å bli sett når jeg tar sol. Prøver alltid å dra når det er stille og lite (helst ingen) personer der. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Burde jeg bruke en fuktighetskrem på hele kroppen etter å ha tatt solarium, eller bare i ansiktet. Eller burde jeg bruke det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå