MST Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Er det noen nettbutikker som selger solariumskrem? Og er det noe farlig og ta 12-15min uten å bruke noe krem under soling? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Kremer på nett kan du få flere steder, også på brunogblid.no. Går fint uten krem også altså, absolutt ikke nødvendig Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 er vel ikke store risikoen og ta 12-15min uten krem to ganger i uka? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 er vel ikke store risikoen og ta 12-15min uten krem to ganger i uka? Nei overhodet ikke:) Hvis du ikke har fregner, og er oransje i håret. Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Nope:p Brunt hår og null fregner:p men er utrolig blek overalt utenom ansiktet og leggene:p Så tenkte jeg skulle ta sol 2-3 ganger i uka så jeg får noe farge før sommeren.. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Kjøpte betakaroten istad, og tok 2 stykker, men bare for å spørre; er det kcal i betakaroten-tabletter? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Kjøpte betakaroten istad, og tok 2 stykker, men bare for å spørre; er det kcal i betakaroten-tabletter? Ikke frekt, men Anorexia? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Kjøpte betakaroten istad, og tok 2 stykker, men bare for å spørre; er det kcal i betakaroten-tabletter? Ikke frekt, men Anorexia? Synsk? Hadde det før, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Bare fordi det ikke fungerer på deg? Rene fakta, har ikke brukt det en gang. Du blir oransje Haha. Du kan bli oransj ved en eventuell overdosering på Betakaroten, men som regel går dette fint. Betakaroten er først og fremst for å gjøre at du får en gylden og jevn farge på kroppen når du soler deg og beskytter deg mot soleksem og solaldring. At du nevner at det er oppskrytt er i mine øyner merkelig når du ikke har prøvd det. Betakaroten kan hjelpe deg som skal begynne med soling for å oppnå maks effekt. Selvfølgelig fungerer ikke dette på alle, men har mange positive brukere også. Endret 30. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Kjøpte betakaroten istad, og tok 2 stykker, men bare for å spørre; er det kcal i betakaroten-tabletter? Ikke frekt, men Anorexia? Synsk? Hadde det før, men ikke nå lenger. Har hatt det selv for et år siden ;P @ Raste: Jeg kjenner flere som har brukt det i flere mnd og sluttet med det. Og de merket ingen forandring på effekten ved soling. Men, jeg vet ikke alt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det er jo derfor jeg sier det er individuelt, og det er ikke alle som opplever forskjellen Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Er vel ikke farlig å ta sol om man har litt fregner i ansiktet (Bare litt på nesen)? Har mørkt/brunt hår og blir fort brun.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Absolutt ikke, kjør på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Orker ikke lese gjennom tråden eller søke, men hvor mye koster det å ta solarium sånn ca? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Veldig forskjellig, fra de litt mere ukjente stedene så kan det være litt billigere og f.eks Brun og Blid kjedene så kan det være litt stive priser. Spørs akkurat hvilken solarium du velger Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 tviler på at risikoen er helt borte selv på bare ett kvarter Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 alt er jo farlig nå til dags? - Billigste solariumet jeg har vært på er 2 kr pr min, mens det dyreste er 4 kr per min Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Er et solarium her i Drammen som tar 60 øre per min. Sketchy! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 4. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2010 Tygger dere betakaroten-tablettene før dere svelger dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå