Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis du tar for mye så kan du bli gul. Jeg tar 1-2 kapsler om dagen og har gått fra likblek til gyllen. Yayness. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Blir man brun bare av å konsumere piller? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis du tar for mye så kan du bli gul.Jeg tar 1-2 kapsler om dagen og har gått fra likblek til gyllen. Yayness. Tar liksom bare 1 tablett om dagen. Men har ikke begynt å sole meg enda (etter at jeg har startet med betakaroten) Blir kanskje bedre da? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 dicktator: Blir ikke kjempebrun, men det hjelper. Dessuten er det bra for synet og hjelper med solbrenthet. Egentlig er det bar A-vitaminer. Tozva: Det blir nok bedre når du får sol på kroppen. Lenke til kommentar
olesaue Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei, eg er då forsåvidt ein likblei fyr, som tenkte å få litt farge :-D Eg tok solarium i dag, i 12 minutter, første gong ever. Men no kommer da ein dag imåro og, kan eg ta sol i ein 14-15 min imåro og? Eller vil da skada huden? At eg bare begynner med 2 daga etter kverandre. Så tar eg litt seinare (2-3 daga seinare) med ein 2-3 daga mellomrom mellom kver gong? Og kor lenge bør eg ligga? Eg tok 12 min i dag, neste gong, kan eg ta ein 14-15 då? Og øka med 2-3 min for kver gong eg gjer da, heilt opp til 30 min. Etter eg har blitt litt vant til 30 min, så kan eg byrja med litt meir? Takk for svar. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ta annenhver dag for maks effekt. Det er sløseri med hver dag. Jeg lå i 16 min hver gang, fikk en fin skille Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vil ikke anbefale deg å gå så fryktelig høyt i starten, om du er ganske blek. Du VIL merke forskjell med 12-13 minutter av gangen. Ville stoppet på 16-17 minutter, og holdt meg der mer enn en soling i allefall. Er egentlig veldig individuelt, men vær forsiktig... Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann, har tenkt å få no farge på kroppen til sommern! Noen som har no tips om billige solarium i Trondheim? Dyre saker for en student dette.. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For det er det kjedeligste som finnes. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor er det så mye mer spennende med solarium? Jeg liker sol ute mye bedre. Da kan jeg faktisk ta med en hånholdt konsoll å spille på. Mens i solarium må jeg holde øynene lukket. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er typ 100 ganger kjekkere å sole seg i solen. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hadde jeg hatt no jenter som spiller sandvolleyball rett utafor kåken, eller no kompiser her å spille fotball med så er det null stress. Pluss at været i Trondheim er heller ikke det beste. Jeg er likbleik etter vintern, og har lyst på en kjapp løsning. Trodde ikke folk var såpass ***** at de klaga på solarium i "tråden om solarium". Billige solarium i Trondheim anyone? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor er det så mye mer spennende med solarium? Jeg liker sol ute mye bedre. Da kan jeg faktisk ta med en hånholdt konsoll å spille på. Mens i solarium må jeg holde øynene lukket. Vanskelig å se skjermen i sollys da. Det jeg liker med solarium er at man kan beregne mye lettere på tida Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Når man bruker solingskremer (slike som skal gi deg mer gylden brunfarge) fra Tannymax. Hvor lang tid tar det fra man smører seg inn til den mister effekten? Endret 5. mai 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Liker å sole meg mye bedre ute. Men med solarium, får du jo solet begge sidene på en gang Lenke til kommentar
deu Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Noen som har peiling på en god krem med svak til middels tingle?! Ser solkremer.no har en del tilbud nå pga. utgåtte korttidsholdbarhetsdato, har dette noe å si? Ang. betakaroten, så bør man sole seg ganske kontinuerlig for at det skal bli bra. I en periode sola jeg meg bare 1 gang i uka, mens jeg tok 18mg betakaroten fra betakaroten.no (de anbefaler nå bare 9mg daglig). Da ble jeg litt oransje, men nå som jeg tar 2 til 3 ganger uka, så kommer fargen virkelig til sin rett og har blitt mer gyllen/brunlig. Endret 5. mai 2009 av deu Lenke til kommentar
snozzlee Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Merker forskjell i dag etter min første solarium time, ever. Den var på 15, er ganske bleik av vintern fra før av, men hadde fin farge i sommer og vanligvis er det ikke noe problem for meg. Kjipe tingen er at jeg greide å brenne panna mi med krølltang i morges og den er en rød flekk på panna mi, det kommer vel ikke til å bli noe konsekvenser av dette? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kjipe tingen er at jeg greide å brenne panna mi med krølltang i morges og den er en rød flekk på panna mi, det kommer vel ikke til å bli noe konsekvenser av dette? Jo, da øker sjansen for kreft med hele 20 % Lenke til kommentar
jlek Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde jeg hatt no jenter som spiller sandvolleyball rett utafor kåken, eller no kompiser her å spille fotball med så er det null stress. Pluss at været i Trondheim er heller ikke det beste. Jeg er likbleik etter vintern, og har lyst på en kjapp løsning. Trodde ikke folk var såpass ***** at de klaga på solarium i "tråden om solarium". Billige solarium i Trondheim anyone? På Ila, like ved runkjøringa (der hvor du tar av mot Byåsen/ved tunnelen) er det ett billig studio. Dette er nyåpnet for tre eller fire dager siden(nye rør -> yay). Betaler her 2kr per min i "500" sengene de har. Du kan velge imellom 450 og 500. Jeg aner ikke hva forskjellen er, men 500 høres bedre ut. Vedlagt ligger ett kart jeg laga for å hjelpe folk finne hjem til meg. Hendig nok markerte jeg hvor solariumet ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå