artieboy Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har en eldgammel wolf seng tror jeg! Står vartfall Wolf på røra Der er det forma så du får lys på sidene av hoftene også. Var den formen jeg tenkte på, ja. Vil tro at man ikke får skille da, men er nok vondere å ligge i en slik seng i lengden, vil jeg tro. Lenke til kommentar
artieboy Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Noen som har erfaringer med å ligge på magen i solarium? Tenkte å prøve det i morgen for å prøve å få vekk noen skiller på sidene på rumpa. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hvordan er det med fuktighetskrem egentlig.. Blir huden i ansiktet avhengig av det dersom man først begynner, eller er det null problem å slutte med det igjen? Lenke til kommentar
deu Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hvordan er det med fuktighetskrem egentlig.. Blir huden i ansiktet avhengig av det dersom man først begynner, eller er det null problem å slutte med det igjen?Det kommer helt ann på hvor fet hud du har. Har du fet hud (altså stor oljeprod.) eller blandingshud (som jeg har), så er det viktig med en god ansiktsvask, men mindre til ingen fokus på fuktighetskrem. Jeg klarer meg fint uten fuktighetskrem, men bruker det likevel (helst uten olje, om du har fet hud burde du velge en fuktighetsgel). Har du tørr hud er det vel som du sier ja, lest om flere eksempler der det er tilfellet. Man kan nok slutte, men ser ingen grunn for å gjøre det. Er jo tydelig at kroppen vil ha fuktigheten om den blir "avhengig" av det. Lenke til kommentar
lollermix123 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Hei, har enten blidd for mye solbrent, eller fått en hudskade, kan noen hjelpe meg? Har fått et slags mønster nederst på magen og oppigjennom sidene, som en børskurve går den nesten.. Brukte Baby olje her engang jeg tok sol, det skjedde etter dette... Har gått ca 3 mnd men jeg ser enda skillet, kan det bare være ujevn soling? Hudskade? Hvordan skal jeg gå fram for å ordne dette? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Vet ikke om de mønstrene, men jeg har fremdeles litt skille fra solariumsperioden jeg hadde i januar. Ikke så uvanlig riktignok. Det svir ikke noe? Vanskelig å si egentlig, ta det opp med legen om det fortsatt ikke går bort. Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 aloe vera, er denne fet eller virker den tørrende på huden? Synes selv at huden blir litt stiv liksom! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Den er vannbasert Azure. Den trekker altså raskt inn i huden og skal angivelig være det nærmeste du kommer naturlig fuktighetskrem. Bruker den selv etter en tur i solariumet. Forresten, noen andre som blir vanvittig brun rett ETTER en tur i ovnen? Jeg ser særiøst som en feier rett etter, men det forsvinner etter noen minutter. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Forresten, noen andre som blir vanvittig brun rett ETTER en tur i ovnen? Jeg ser særiøst som en feier rett etter, men det forsvinner etter noen minutter. Same here! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg blir ikke brun før mange timer etterpå jeg. Jeg har forresten fått meg sol hjemme. Sånn man plasserer over sengen. Så nå trenger jeg en krem for å få god basefarge, hvor får jeg kjøpt det? Eller må jeg hamstre fra automatene på solsenteret? Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Her hvor bor koster det 11 kr for 4 minutter soling. Er dette veldig dyrt i forhold til andre steder eller er det bare jeg som er gjerrig? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Der jeg soler meg koster det 70kr/20minutt, men har gullmedlemsskap på treningssenteret, så trener og tar så mye sol jeg vil for 399 i måneden. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Og hvor jeg soler meg koster det 80 spenn for 20 minutter. Lenge leve kapitalisme. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Her koster det ca. 50 kr for 20 minutter. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Haha, betaler 33kr for 19minutter og 48 sekunder Lenke til kommentar
rattkjelke Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i ansikts solarium? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Er Blue Box søndagsåpent..? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg betaler 35 kr for 21 min Lenke til kommentar
deu Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Flere som har det problemet at ansiktet mister og får farge treigt? Vet det skal være slik, men det er fryktelig irriterende. Jeg bruker max. ansiktssol nesten hele solingstiden. Hadde ikke sola meg på ca. 1 mnd, og nå henger ansiktet veldig etter Tok 28 minutter ca. (var nye rør, så er anbefalt med kortere solingstid da). Mulig jeg tar for lenge hver gang? Sola meg rett under 20 ganger på 4 mnd. Endret 16. april 2009 av deu Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Opplever det samme, ja. Blir mindre brun på brystet og ansiktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå