Raste Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tok sol på lørdag og nå idag(mandag), da har jeg tatt 12-13 minutter. Nå imorgen vurderer jeg å gå opp til 16-18 minutter, er det lurt? Noen som vet om noen gode solkremer som finnes på brun og blid? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tok sol på lørdag og nå idag(mandag), da har jeg tatt 12-13 minutter. Nå imorgen vurderer jeg å gå opp til 16-18 minutter, er det lurt? Noen som vet om noen gode solkremer som finnes på brun og blid? er ikke så farlig å prøve! Tar selv 30 minutter. Du finner fort ut av om det går greit eller om du blir litt brent Lenke til kommentar
deu Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Raste, prøv med 15-16 min. Det skal nok gå bra. Jeg har brukt Tannymax Bikini Beach m/ hemp. Synes den er temmelig bra. Nå har jeg aldri testa noe annet, eller uten, for den del, men huden føles fresh og fin. Så bruker jeg en fuktighetskrem senere på dagen, i tilegg. Endret 3. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Prøvde 18 minutter idag, og må si at det gikk ålreit tror jeg. Ble litt rød i ansiket, men ellers var alt fint. Satser på å gå for 16-18 min nå utover. Lenke til kommentar
deu Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jau, ta 16-18 min. en gang til, så kan du ta 20 min. Det funket glimrende for meg Kjøpte du krem eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, gjorde ikke det. Har bare smørt meg med fuktighetskrem i ansiktet. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Har nå fått en ganske grei farge på de 3 gangene jeg har tatt det siden lørdag. Har planer om å ta det imorgen og mandag. Så evt onsdag og fredag. Da vil jeg kutte ned til 1 gang i uka om jeg har fått en litt brunere farge. Lenke til kommentar
deu Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Høres bra ut det, Raste! For min del, skal jeg teste 30 min. i morgen. 1-2 uker siden jeg tok sist nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Har også planer om å kjøpe en en flaske med solariumkrem som jeg skal bruke etterhvert. Noen som har tips til noen? Noe som man kan få på Brun & Blid. Lenke til kommentar
deu Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Tannymax Bikini Beach, som jeg nevnte litt lenger oppe her, har jeg gode erfaringer med. Inneholder hemp, noe som gjør deg raskere brun. Eneste "negative" kan være lukta, godteri/karamell, men ikke kvalmende heller altså. Eller tenkte du på tips til andre enn den? EDIT: 25 min. sol i dag og gått til innkjøp av betakarotenpiller for å optimalisere fargen. Får gyldnere farge og fargen varer lenger. Pass på at det kun er tillatt med 3 mg betakaroten piller nå, mot 9 mg tidligere, som fremdeles er tilatt å selge i f.eks.Sverige (Norge vett.....) I følge ei på Sunkost, er 2 piller per. dag bra. Er spent på hvor bra det blir, noen som har erfaringer med dette eller? Endret 6. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Tror jeg kommer til å ta en liten pause nå. Har drevet på i ca 3 måneder nå og fått en fin brunfarge. Tar det litt roligere utover vinteren. Kommer til å kjøre på for fult når våren/sommeren begynner og nærme seg ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Kjøpte meg solpass på Brun og blid, så det blir endel soling hos de fremover Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Er sånn solariums-kremer nødvendig? Vil det hjelpe egentlig eller er det bare tull? Har tenkt å investere i en krem på brun og blid som deu har nevnt. Koster 120 kr. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Er sånn solariums-kremer nødvendig? Vil det hjelpe egentlig eller er det bare tull?Har tenkt å investere i en krem på brun og blid som deu har nevnt. Koster 120 kr. Det er ikke nødvending. Men det er klart det hjelper ekstra! Bare husk at du trenger fuktighetskrem. Ellers vil huden bli veldig, veldig tørr Lenke til kommentar
deu Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Vankelig å si, vet ikke hvordan det blir/eller hadde blitt uten, men synes den hjalp bra på begynnelsen. Nå som jeg har et grunnlag, så går det tregere. Men huden min føles aldri tørr, så slik hjelper den godt. Ang. solingstid, så anbefales det en 1 min. økning hver 5. gang. Synes det høres tregt ut. Etter å tatt 2 18 min, 2 20 min, 2 22 min, så 1 25 min. så tok jeg en 28 min. sist gang. Gikk jo helt fint det, da, uten å bli rød. Littegrann i ansiktet, men ellers ikke noe problem. Hva er poenget med å øke så tregt f.o.m. 25 min, blir det en dypere brunfarge elns?! Eller er det ment om man tar sol 3 ganger uka? For jeg tar hver uke nå. Endret 12. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Kjøpte meg heller 1 krem som ble to kremer på pose. 40 betalte jeg for den ene som ikke kom ut av automaten, den kom ut først etter jeg var ferdig med å ta sol. Kjøpte en krem som het Inferno som jeg tok på før sol da den andre ikke hadde falt ut. Har nå den ene kremen til 40 kr liggende her og skal ta den i morgen når jeg skal ta sol. Tok 16 1/2 min nå, og har planer om å gå opp til over 20 min i morgen. Har vel endel minutter igjen på solkortet, tror jeg har 65 kr Lenke til kommentar
deu Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Duger de billigste solariumene til Brun og Blid også? F.eks. De gule fra Wolff. Har til nå solt meg i Luxura X7 (bling), men prisen er en helt annen. Hva er ulempen med de billigere? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Sikkert dårligere rør, jeg vet egentlig ikke. Soler meg også i den Luxura Bling, er uffatetelig bra forhold til på andre steder som har sånne knirkete senger. Kjøp deg solpass deu, om du ikke har det enda Lenke til kommentar
deu Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, er veldig fornøyd med de, ja, men betaler deretter også. Om jeg ikke husker feil, så kosta den Wolffen, gule, nesten under halvparten. Jess, brukt solpass siden dag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå