Mrpusten Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Kunne ønske det var sommer hele tiden! Vinter er deprimerende Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Muligheter for at wh1te slenger opp bilde av seg selv? Tror jeg skal ta litt sol i dag, faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Har bilde av meg selv i profil og det ligger flere i RPP. I dag fikk jeg kommentarer på fargen, så nå tror jeg det blir en stund til nesten gang. Jeg er egentlig litt for brun nå. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg tok sol igår på vinterblek hud, kun 12 minutter. Det var nok til å gjøre meg solbrent på brystet og gi meg litt farge i ansiktet. Og jeg har mørkeblont hår, får aldri fregner og har hud som tåler litt sol (trodde jeg ihvertfall). Så å starte med 15 minutter som Brun og Blid anbefaler er kanskje ikke like smart i alle solarium for alle hudtyper. Ventet ikke å få den effekten av én gang på såpass kort tid. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg tok sol igår på vinterblek hud, kun 12 minutter. Det var nok til å gjøre meg solbrent på brystet og gi meg litt farge i ansiktet. Og jeg har mørkeblont hår, får aldri fregner og har hud som tåler litt sol (trodde jeg ihvertfall). 8122528[/snapback] Rart Jeg tok 12 min i dag, siden jeg var så "smart" og la på for mye penger så kom akuratt på 12 min. Ble ikke solbrent og jeg får fregner lett alle steder utenom ansiktet og er ganske hvit Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Tok 17 minutter i dag, merker ingenting. Haha, må ta i neste uke og tenker jeg. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Ja, det er vel forskjellig fra person til person. Noen tåler det vel bedre enn andre Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Lurer på om jeg skal ta 17 minutter hver tredje dag, er det farlig? Dette blir til den 30. mars, da jeg gjerne vil ha et godt grunnlag før jeg hopper på flyet til syden. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg syns at 17 er lenge... men visst du er vant til å ta sol , så ser jeg ikke noe problem.. visst huden din tåler det. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Lurer på om jeg skal ta 17 minutter hver tredje dag, er det farlig?Dette blir til den 30. mars, da jeg gjerne vil ha et godt grunnlag før jeg hopper på flyet til syden. Det er jo ikke noe fasitsvar, men hvis du ikke merket noe før så vil jeg ikke tro dette er særlig farlig. Jeg tok jo sol 35minutter hver andre dag for en stund tilbake. Men skal man ta så mye og ofte bør man ha skikkelig godt underlag. Sier det igjen, husk å bruk krem! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Lurer på om jeg skal ta 17 minutter hver tredje dag, er det farlig?Dette blir til den 30. mars, da jeg gjerne vil ha et godt grunnlag før jeg hopper på flyet til syden. 8132656[/snapback] Eneste grunnlaget du får er brunfargen. Solarium gjør ikke at du blir noe mer herda mot sola siden de ikke utstråler UV-C, som er den farligste typen UV-stråling. Det er UV-A som gir brunfargen. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Eneste grunnlaget du får er brunfargen. Solarium gjør ikke at du blir noe mer herda mot sola siden de ikke utstråler UV-C, som er den farligste typen UV-stråling. Det er UV-A som gir brunfargen. Nei men hvis man blir solbrent så er sjansen for å få hudkreft og rynker større. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Har tenkt selv å begynne å ta sol, siden jeg jobber hele sommeren, og jeg er egentlig ganske blek og matt i huden. Hvor mange minutter burde jeg begynne med? Har lite lyst til å bli brent..... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Ligger på 12 min for tiden nå. Begynner å merke at jeg får litt farge på magen ivertfal, der jeg pleier å bli mest brun Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har prøvd solarium ca 5-6 ganger til sammen. Dvs over 2 uker. Resultaten var elendig. Jeg fikk så vidt farge, i tilleg tok jeg tabletter som skulle hjelpe meg å bli fortere brun. Første gangen tok jeg 10 min, andre gangen 15, tredje gangen 20, og resten 25. Jeg er knallbleik, får høre det hele tiden og det tar litt på psyken. Hårfargen min er mørkebrun og har lyseblå øyne. Vurderer å ta noe form for krem/spray, men det virka som folk hadde dårlig erfaring med det? En annen ting, jeg nevnte dette for min kjære mor, og hun sa det kunne vært fordi rørene på solairumet var gamle og dårlige? kan dette stemme? 8172840[/snapback] Ja, det kan stemme. Men brukte du det samme solariumet alle gangene? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 prøv 20 min annenhver dag... (maks styrke etter noen ganger) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har ligget i solarium i 30-35min på maks styrke uten problem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 prøv 20 min annenhver dag... (maks styrke etter noen ganger) 8174851[/snapback] Hadde jeg gjort det hadde jeg vært svartere enn Djimon Hounsou i løpet av 1 uke. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg tar sol veldig sjelden, men når jeg først tar så ligger jeg 30-40 min. uten at det byr på noen problemer Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 En kompis som hadde vært i syden nå. Kom hjem som neger At han vil seg selv så vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå