McBitch Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser like fullt tåpelig ut. Er jo når man er naken man ser om man har brunfarge, og ser det ut som man har på seg bleie er det ikke spess hawt. Vil tro de fleste jenter foretrekker en heldekkende farge fremfor boxerskille. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå er det du som er tåpelig. De fleste jenter kunne ikke brydd seg mindre. Om jeg hadde stått der med skille, og du uten, så hadde de valgt meg uansett... men det er en annen sak. Og det er jo faktisk når en har skille at man ser hvor brun man er. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Haha, du skal ha kudos for selvtilliten hvertfall. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg bryr meg ikke om det er skille eller ikke, men dog så ser det litt komisk ut ^^ Blir vel noe av det samme som når jeg får skille på puppa og rumpa om sommeren, I guess. Ikke så veldig fint. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Huden på ballene er svært tynn, og jeg foretrekker heller et skille enn testikkelkreft og lignende jævelskap. Endret 2. desember 2008 av dicktator Lenke til kommentar
esop Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Boxerskille ser helt dust ut:P Du kan ikke mene det? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Huden på ballene er svært tynn, og jeg foretrekker heller et skille enn testikkelkreft og lignende jævelskap. No pain, no gain! De to gangene i året jeg tar solarium gjør jeg det naken. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ahh, tatt sol igjen. Kjører ny runde til helga. Fyfaen, jeg må nok en gang anbefale bronzer, får lyst til å gå inn igjen når jeg har det på. Fordet om det er falskt så gjør det noe med motivasjonen Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei, Har tatt sol to ganger nå. Først gangen ble det 10 min, andre 20 min. har blitt betydelig brunere på overkroppen(spesielt mage og rygg), men sliter veldig med å bli brun i ansiktet og på beina. Har ikke brukt noen form for kremer osv. Noen som har noen tips? Bruke fuktighetskrem kanskje? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ER jeg den eneste som synes at skille på jenter er dritsexy? Vet ikke om jenter synes det samme om gutter. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg syntes ikke noe om skille på jenter, dog så har ikke det så mye å si når ting kommer til sitt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Liker ikke skille på dem jeg heller Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Men bryr ho seg...? Nopes OG, selv om man har på boxer, betyr ikke at skille blir stort, med mindre du går rundt i stålboxer da.. Enig, tror vel uansett at når det kommer så langt at personen ser deg uten bokser, så ville det vært merkelig ¨å avbryte "æsj, vil ikke ligge med deg, du har skille"... Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hei, Har tatt sol to ganger nå. Først gangen ble det 10 min, andre 20 min. har blitt betydelig brunere på overkroppen(spesielt mage og rygg), men sliter veldig med å bli brun i ansiktet og på beina. Har ikke brukt noen form for kremer osv. Noen som har noen tips for å bli brunere i ansiktet? Bruke fuktighetskrem kanskje? bump Endret 11. desember 2008 av PaoloMaldini Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 jeg var i syden og ble temmelig brun i august. Har fremdeles litt brunfarge igjen, men ikke store greiene. Hva tror dere om en ukentlig soling, på, tja, 20 min.? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Par uker siden forige soling nå. Får vel ta en tur igjen til helgen så man er brun og fin til julefeiringen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har tatt solarium 3-5 ganger nå. Tar å ligger i 30 minutter, uten å ha på noe solkrem eller noe sånt. Etter de 30 minuttene går jeg å dusjer. Etter dusjen bruker jeg fuktighetskrem i ansiktet. Noen forslag til endringer ? Ps: Har blitt veldig brun faktisk! Mange som lurer på om jeg har vært i syden:P Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) jeg var i syden og ble temmelig brun i august. Har fremdeles litt brunfarge igjen, men ikke store greiene. Hva tror dere om en ukentlig soling, på, tja, 20 min.? Det går bra. Det er nok til å holde på fargen ganske greit. Tar aldri mer enn det hver uke og fargen holder seg. Endret 18. desember 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tozva: Kan jo alltids smøre inn hele kroppen med fuktighetskrem. Ellers virker det vel ganske greit, det funker jo for deg så, og det er det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå