Isbilen Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Tenkte bare at huden er rimelig tørr og småirritert av kloren. Kanskje det er best å gjøre det før man svømmer. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Og til dere som lurer på lukten.. vel, selvfølgelig blir det litt lukt når det har ligget et godt antall svette mennesker i samme seng som deg Er da normalt å spraye senga før og etter da. Er ikke sånn lukt, mere "svidd" Tro meg, ikke alle gjør dette.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Men så lenge du gjør det, så er mye gjort. Sengene blir jo også vasket grundig en gang om dagen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 jeg føler alltid at jeg luker "brent" etter jeg har tatt sol jeg vasker alltid sengen grundig før og etter bruk. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 digger å ta sol ass.. synes det lukter godt jeg, bare ligge der å halvsove, samtidig som du blir brun.. ikke negativt at det hjelper mot kviser heller Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 digger å ta sol ass.. synes det lukter godt jeg, bare ligge der å halvsove, samtidig som du blir brun.. ikke negativt at det hjelper mot kviser heller Mulig det hjelper mot kviser, men jeg får bare flere og flere føflekker. Tror jeg gir meg. Har fått 6 nye føflekker i ansiktet den korte tiden jeg har solt meg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Samme her. Heldigvis får jeg ikke føflekker i ansiktet, men armene mine har sikkert 30 små føflekker til sammen. de er bittebittesmå, men alikevel - de er jo der for livet. Neinei - heller bleik enn delmatiner. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) digger å ta sol ass.. synes det lukter godt jeg, bare ligge der å halvsove, samtidig som du blir brun.. ikke negativt at det hjelper mot kviser heller Mulig det hjelper mot kviser, men jeg får bare flere og flere føflekker. Tror jeg gir meg. Har fått 6 nye føflekker i ansiktet den korte tiden jeg har solt meg. Samme her. Heldigvis får jeg ikke føflekker i ansiktet, men armene mine har sikkert 30 små føflekker til sammen. de er bittebittesmå, men alikevel - de er jo der for livet. Neinei - heller bleik enn delmatiner. Serr :O Har ikke jeg merket, men kanskje jeg bør se etter Er det noen andre som har opplevd dette også? Endret 6. april 2008 av jj_89 Lenke til kommentar
Beli Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Har også merket noen bittesmå på armene, men ikke at noen legger merke til. Den dagen jeg får i ansikte, slutter jeg å. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Snakker vel om føflekker.. Har heldigvis ikke fått noen selv som jeg kan merke ihvertfall. Men blir fregnete på armene og i nakken, mens på magen blir jeg faktisk jevnt brun. Kommer fregnene til å jevne seg ut etterhvert? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 er det veldig viktig med solkrem/fuktighets krem? og da tenker jeg på om det kan være farlig, ikke om man blir fortere brun eller ikke... jeg tok sol i 12 min i går for første gang på en god stund... ble ikke rød eller noe, men var litt varm liten stund etter at jeg hadde tatt sol... har en liten brunfarge i dag... tenkte å ta sol igjen i morgen i 12 min... og viss det har noe å si så har jeg brunt hår og brune øyne, så det var noen spørsmål om det tidligere i tråden ;o Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 er det veldig viktig med solkrem/fuktighets krem? og da tenker jeg på om det kan være farlig, ikke om man blir fortere brun eller ikke... jeg tok sol i 12 min i går for første gang på en god stund... ble ikke rød eller noe, men var litt varm liten stund etter at jeg hadde tatt sol... har en liten brunfarge i dag... tenkte å ta sol igjen i morgen i 12 min... og viss det har noe å si så har jeg brunt hår og brune øyne, så det var noen spørsmål om det tidligere i tråden ;o bare ikke ta sol to dager etter hverandre.. la det gå minst en dag imellom Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Får man mer føflekker av solarium enn vanlig sol? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Får man mer føflekker av solarium enn vanlig sol? nope Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Eh, jo. hæ? vis meg vitenskaplige bevis. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Man kan jo fortsette å si ja, nei, vet ikke, absolutt ikke, klart man gjør, og alt det. Noen som har noen kilder som støtter opp om påstandene? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Go fucking google it Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Go fucking google it go fucking google it sjææl. jeg mener at man ikke får det, og hittil så ahr jeg ikke fått noen vitenskaplige bevis som kan motsi meg heller. så til du eller noen andre gir meg det så fortsetter jeg å holde på meningen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå