prada8 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Alle som tar solarium får disse flekkene, det er fordi solrør ikke dekker hele kroppen. Selv er jeg skikkelig bleik under armhulene, men der er det bare å påføre selvbruningskrem Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 solrørene dekker jo hele ryggen og rumpa? men ja, får klæsje litt på med selvbruningskrem akkurat der de hvite flekkene er ^^ Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Men de områdene du nevner er litt "i lufta" på en måte, i mangel av bedre forklaring. Endret 29. mars 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) ... Endret 11. januar 2010 av camillaen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Blir det også sånn når du soler deg i solen? Det kan hende du har manglende pigmenter disse stedene. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 nei, jeg tåler egentlig ganske godt sol. skal egentlig mye til før jeg blir solbrent. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Nei, jeg vet at alle forblir bleike nettopp disse stedene. Jeg har bare ikke en forklaring på det! Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg vil tro at det er fordi huden på disse stedene presses sammen, fordi det meste av kroppsvekten hviler på akkurat disse stedene. Da vil jo også stedene bli røde og blodfylte, og dette setter kanskje pigmentene ute av spill? Man er jo avhengig av bleke områder for å bli brune, men hvis disse områdene blir røde hver gang man ligger på solariumet vil man kanskje ikke få samme effekt akkurat her. Uansett hva det kommer av vil jeg anbefale dere å prøve å variere liggestillingene så langt det lar seg gjøre, da dette sannsynligvis vil kunne hjelpe litt. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, du har kanskje rett der. Jeg har hvertfall ikke peiling på hva det kommer av, men den rødglødingen varer bare litt under ett kvarter og er helt hvitt etterpå ^^ uansett, takk for tips Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2008 Hvorfor får jeg hvite merker på ryggen? Så lett var dett Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg vet at alle forblir bleike nettopp disse stedene. Jeg har bare ikke en forklaring på det! Alle? Har du en kilde på dette, eller? For da må det være en alvorlig feil med huden min siden jeg aldri har opplevd de flekkene. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 1. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har samme flekkene og alle jeg kjenner som tar solarium har også disse flekkene. Forklaringa ligger i den linken Xtra kom med. Har hatt de hvite flekkene siden jeg begynte å ta solarium. Likevel når sommeren kommer så forsvinner de fort, bare pass på at det er lett å bli solbrent der siden de ikke har fått noe særlig farge. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Huden min lukter veldig etter solarium. Normalt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Huden min lukter veldig etter solarium. Normalt? min og. lukter godt da^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Samme her. Elsker av en eller annen grunn å trene med den lukta på meg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg vet at alle forblir bleike nettopp disse stedene. Jeg har bare ikke en forklaring på det! Alle? Har du en kilde på dette, eller? For da må det være en alvorlig feil med huden min siden jeg aldri har opplevd de flekkene. Alle jeg har pratet med som tar sol får disse flekkene, og vi er mange. kanskje du beveger deg og ligger i forskjellige stillinger? Enten det eller så er du heldig. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Beveger meg litt smått ja, men ikke noe spesielt mye. Og til dere som lurer på lukten.. vel, selvfølgelig blir det litt lukt når det har ligget et godt antall svette mennesker i samme seng som deg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Og til dere som lurer på lukten.. vel, selvfølgelig blir det litt lukt når det har ligget et godt antall svette mennesker i samme seng som deg Er da normalt å spraye senga før og etter da. Er ikke sånn lukt, mere "svidd" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Er det en dårlig ide å ta solarium etter en økt i svømmebassenget? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg kan ikke se noen grunn til at det skulle være noe problem. Kjør på, bare husk beskyttelsesbrillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå