Kalinken Skrevet 12. august 2007 Rapporter Del Skrevet 12. august 2007 har bare hørt folk snakke om, lizzm: "han er homo, han går i solarium..." 9259537[/snapback] Herre. Hvis du er så redd for å bli kalt homo får du bare droppe å ta sol, eller ta det og droppe å nevne det. Det er ikke verre enn det. Og nei, de som tar sol har ikke annet til felles enn at de bryr seg om hvordan de tar seg ut. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har lagt meg i homsegrillen flere ganger, de fleste av vennene mine rynker på nesen av det (ikke spør hvorfor, hvorfor bry seg), men jeg gidder ikke bry meg om det. De slutter ikke henge med meg av den grunn. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Må bare minne om at første post vedr. helserisikoene bare er tull. Grill deg så mye du vil (vurderer det selv pga irriterte hårsekker), men å tro at en billig krem kan trylle bort aldringen er nettopp det - tro. Det som aldrer huden er UVA-strålingens virkning på kollagenet. UV i solarium er også mye sterkere enn strålingen fra norsk sommersol, så risikoene er tilsvarende høyere. Jeg mener ikke å være moraliserende, selv røyker jeg sigar, drikker whisky, trener altfor lite og spiser altfor mye. Men prøv i alle fall å komme med riktig informasjon når du skal veilede andre. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Vet noen om billige(og bra) solarium i Trondheimsområdet? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) de fleste solarium er ganske like mtp senger og pris... men hvilken solariums seng er best å grille seg i ? her jeg bor har de 3 sånne high tech senger og 10 "gamle" senger. "high tech" sengene koster 10 kr for 3 min. litt usikker på hvilken type det er men den ligner på Denne! de "gamle" sengene koster 10 kr for 4.8 min, denne! modellen. hvilken lønner det seg å bruke mtp brunfarge, varighet osv?? Endret 6. oktober 2007 av vofif Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jo er hvit som et lik. Må bli brun innen 6 dager. Hva må jeg gjøre gi meg en plan Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Iogmed dette er en solariums tråd vil jeg andbefale nettopp det! Jeg har nettopp startet å ta solarium. Jeg tar sånn 1-2 ganger i uka, 25min. jeg vil ike bli superbrun siden jeg synes det bare ser dumt ut nå utover våren. Jeg er ute etter den gyldne gløden noe jeg får:) Lenke til kommentar
nerval Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Vet noen om billige(og bra) solarium i Trondheimsområdet? ingen som vet om noen? kunne tenke meg å ta en tur i solariumet. har ikke fått gjort det siden jeg flyttet til trondheim Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Damen på solariumet ved Trondheim Torg påsto at de hadde det billigste solariumet i byen. 60 kr for 25 min. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Tja, burde vel kanskje ta turen bortom der å sjekke en dag da Hørt noe om den som ligger langs veien ved solsiden? Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 På 3T midtbyen koster det 1kr. per minutt. Det er vel det rimeligste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Hankmaster Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Iogmed dette er en solariums tråd vil jeg andbefale nettopp det! Jeg har nettopp startet å ta solarium. Jeg tar sånn 1-2 ganger i uka, 25min. jeg vil ike bli superbrun siden jeg synes det bare ser dumt ut nå utover våren. Jeg er ute etter den gyldne gløden noe jeg får:) even.. nei nei nei... "flau" Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Iogmed dette er en solariums tråd vil jeg andbefale nettopp det! Jeg har nettopp startet å ta solarium. Jeg tar sånn 1-2 ganger i uka, 25min. jeg vil ikke bli superbrun siden jeg synes det bare ser dumt ut nå utover våren. Jeg er ute etter den gyldne gløden noe jeg får:) even.. nei nei nei... "flau" Jeg tar det sammen med dama de. Husk det:) Når man får positiv respons fra og være litt homsegrillen vil jeg fortsette med det. Mye bedre enn å være BLEIKFISK! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 På 3T midtbyen koster det 1kr. per minutt. Det er vel det rimeligste jeg har vært borti. Oj, det er jo kjempebillig! Men jeg regner med det er kun for medlemmer? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 der hvor jeg bor er det kjempetilbud denne uka, 10 kr for 30 min på nye rør og greier Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 der hvor jeg bor er det kjempetilbud denne uka, 10 kr for 30 min på nye rør og greier Og du bor hvor? Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 På 3T midtbyen koster det 1kr. per minutt. Det er vel det rimeligste jeg har vært borti. Oj, det er jo kjempebillig! Men jeg regner med det er kun for medlemmer? Ja, det er nok kun for medlemmer. Som er forøvrig 399,- i mnd. med studentbevis Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hoi, det var dyrt. Studenter betaler vel 700kr per semester her i Bergen for å trene på SIB sine sentre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg lurer på om jeg skal begynne å ta sol og være litt brun før jul Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Grilling er sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå