Gå til innhold

Tråden om solarium. OPPDATERT 28.01.08

Anbefalte innlegg

Folk sier at de eldre billigere sengene leverer mer UVA enn UVB og derfor holder ikke solarium fargen like lenge som den fargen du får av solen. Slik er det visst ikke i de nyere sengene.

Takk for svar. :)

Quotet meg selv, men redigerte noe. Fornøyd med svaret nå?  :hmm:

Jo, var jo fornøyd med svaret. Følte bare at det da egentlig ikke var noe særlig stor forskjell om jeg tok den billigste eller den litt dyrere. Ettersom jeg bryr meg fint lite om hvordan viftene er, bare fint med litt varme :wee:

Men for all del, fornøyd med svar. Jeg bare følte det måtte være noe mer grunn.. Ettersom prisen er svært merkbar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Huff, jeg var ofte i solarium før, men nå er det 11 måneder siden sist. Barnefødsel og ny jobb med senere arbeidstid skrudde tidsklemma et par hakk strammere. Jeg får nesten frysninger når jeg ser bilder av meg selv i dag. Jeg ser jo ut som et hero-vrak! Det er et solstudio like ved der jeg bor, men de har helt syke priser. 11 kr for 4 minutter er motivasjon nok for å heller sette seg på balkongen, men der forsvinner solen for tidlig. Jeg pleide å sole meg i 35 min hver gang (Brun & Blid), for ca femtilappen, men det vil jo bli ca dobbelt så dyrt her nede.

Lenke til kommentar
Tar du sol, gutten min? Det styggeste jeg vet og kan tenke meg når jeg leser her, er gutter som tar sol. Herregud så homsete, no offence.  :tease:

8630435[/snapback]

Jeg er gutt, men tanken på å ta sol er frastøtende. Hvorfor gjør du det? Greit nok at jenter liker gutter som er brune i huden, men blir det ikke litt overfladisk?

8631007[/snapback]

Likevel har du postet to ganger i denne tråden. Jeg foreslår at du enten tar det store skrittet ut av skapet, eller så kan du gå å finne en tråd om Lego du kan poste i. Du har åpenbart ikke noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Så hvis du skal sole deg i du kvarter, så koster det 180 kroner? Det høres ikke helt riktig ut i mine ører.

8634220[/snapback]

Tja, på Jessheim har de fleste cash da...

8638726[/snapback]

En feilaktig påstand som uansett vil vært et ubrukelig argument. Folk flest på østlandet har mer penger enn de i Finnmark, men det koster ikke en femtilapp for kroneisen her uansett. Alexanderhagen har nok bare blingset da han kikket på prisoversikten, eller så er det snakk om solrør som er nyutviklet av NASA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...