0000000000 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Your Type is ISFP Introverted Sensing Feeling Perceiving Strength of the preferences % 11 38 25 11 You are: slightly expressed introvert moderately expressed sensing personality moderately expressed feeling personality slightly expressed perceiving personality Lik som Bob Dylan. Og Winston Churchill I define nothing. Not beauty, not patriotism. I take each thing as it is, without prior rules about what it should be -- Bob Dylan Edit: Eg er visst "Composer Artisan". "Many of our greatest poets and orators have been Artisans, from Lord Byron to Dylan Thomas to Winston Churchill and Ronald Reagan. Why? Why not the Idealists in the forefront, instead of only a few, along with but a handful of Rationals? It has to be conceded that the Artisans have captured most of the top spots in this domain because of their sensitivity to harmonic coherence, or what sounds good. The Artisans' ear for sound is incomparable." Endret 1. mars 2007 av Doughman Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Introverted: 56 Sensing: 25 Thinking: 25 Judging: 1 ISTJ type description by D.Keirsey ISTJ type description by J. Butt Qualitative analysis of your type formula You are: moderately expressed introvert moderately expressed sensing personality moderately expressed thinking personality slightly expressed judging personality Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hehe sto at jeg er sjefete, stemmer nok det ja;) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Introverted - 11 Sensing - 25 Thinking - 12 Perceiving - 22 Qualitative analysis of your type formula You are: * slightly expressed introvert * moderately expressed sensing personality * slightly expressed thinking personality * slightly expressed perceiving personality ISTP = http://typelogic.com/istp.html Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Your type is INTJ. Introverted - 11% Intuitive - 25% Thinking - 62% Judging - 22% You are: slightly expressed introvert moderately expressed intuitive personality distinctively expressed thinking personality slightly expressed judging personality Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 You are: * moderately expressed extrovert * moderately expressed intuitive personality * distinctively expressed thinking personality * slightly expressed judging personality Noen som kan fortelle meg hva dette vil si? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Løst oversatt tror jeg du er: moderat utadvent moderat intuitiv tydelig tenkende litt dømmende det er sikkert noen som ville oversatt det litt anderledes så de får også komme med forslag Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 You are: * moderately expressed extrovert * moderately expressed intuitive personality * distinctively expressed thinking personality * slightly expressed judging personality Noen som kan fortelle meg hva dette vil si? 8057946[/snapback] Når du er ferdig med testen må du klikke deg videre inn på linkene som beskriver personlighetstypen din. De 4 attributtene der er nok ikke så veldig nyttige for andre enn psykologer med kjennskap til tankegangen. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Your Type is INTP Qualitative analysis of your type formula You are: very expressed introvert slightly expressed intuitive personality moderately expressed thinking personality moderately expressed perceiving personality Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Your Type is ENFP slightly expressed extrovert very expressed intuitive personality moderately expressed feeling personality slightly expressed perceiving personality En av 3% A portrait of the champion idealist http://typelogic.com/enfp.html Den er ganske treffende, med noen unntak. Den mest treffende setningen; ENFPs have what some call a "silly switch." They can be intellectual, serious, all business for a while, but whenever they get the chance, they flip that switch and become CAPTAIN WILDCHILD Og der fant jeg også ut hvorfor jeg er på diskusjon.no: This strong drive to unveil current events can make them tireless in conversing with others, like fountains that bubble and splash, spilling over their own words to get it all out. Denne testen gjorde intet annet enn å få et stort ego til å vokse enda mer Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) ISFJ Introverted:67 Sensing:38 Feeling:12 Judging:44 You are: distinctively expressed introvert moderately expressed sensing personality slightly expressed feeling personality moderately expressed judging personality Passer ganske bra Endret 5. mars 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Your Type is ENFP Extraverted Intuitive Feeling Perceiving Strength of the preferences % 44 50 25 33 Qualitative analysis of your type formula You are: moderately expressed extravert moderately expressed intuitive personality moderately expressed feeling personality moderately expressed perceiving personality Ikke dårlig! Endret 21. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ENFP Extraverted: 33 Intuitive: 62 Feeling: 38 Perceiving: 33 General: ENFPs are both "idea"-people and "people"-people, who see everyone and everything as part of an often bizarre cosmic whole. They want to both help (at least, their own definition of "help") and be liked and admired by other people, on bo th an individual and a humanitarian level. They are interested in new ideas on principle, but ultimately discard most of them for one reason or another. Passet meg veldig bra Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Your Type is ESTJ ESTJs thrive on order and continuity. Being extraverted, their focus involves organization of people, which translates into supervision. While ENTJs enjoy organizing and mobilizing people according to their own theories and tactically based agendas, ESTJs are content to enforce "the rules," often dictated by tradition or handed down from a higher authority. ESTJs are joiners. They seek out like-minded companions in clubs, civic groups, churches and other service organizations. The need for belonging is woven into the fiber of SJs. The family likewise is a central focus for ESTJs, and attendance at such events as weddings, funerals and family reunions is obligatory. You are: distinctively expressed extravert moderately expressed sensing personality moderately expressed thinking personality slightly expressed judging personality Jeg er med andre ord en virkelig koselig person. Endret 21. oktober 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Oooiiiii..... Your Type is: ISTJ Introverted 100 Sensing 12 Thinking 88 Judging 33 "These quiet, no-nonsense Guardians have a distaste for and distrust of fanciness in speech, dress, and living space." Haha, spot-on! Ifølge en annen test jeg tok en gang: Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Linkelink til "Personality Disorder Test". Jeg er ikke så sinnssyk altså. Helt sant. :!: Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Klarte å lukke vinduet, men fikk opp resultatet i en annen fane jeg ikke lukket. YOUR TYPE I N F P Strength of the preferences % 33 12 25 33 Som 1 % av befolkningen Står at jeg er en healer, og at jeg er lik Prinsesse Diana og Albert Schweitzer Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg ble Extraverted Sensing Feeling Judging. Følte det stemte sykt bra. Til å med yrkesvalgene som var på en annen side stemte helt eksakt med de 3 tingene jeg alltid harvurdert å jobbe innen. Endret 21. oktober 2007 av Snublefot Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Your Type is ENTP Extraverted Intuitive Thinking Perceiving Strength of the preferences % 11 25 75 11 Qualitative analysis of your type formula You are: slightly expressed extravert moderately expressed intuitive personality distinctively expressed thinking personality slightly expressed perceiving personality http://keirsey.com/personality/ntep.html http://typelogic.com/entp.html Endret 21. oktober 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Your Type is INTP Introverted Intuitive Thinking Perceiving 22 50 50 22 Kjente INTP: CHARLES DARWIN RENE DESCARTES ALBERT EINSTEIN ABRAHAM LINCOLN BLAISE PASCAL SOCRATES Perceiving er da, for de som lurer flexible • open • adaptable • spontaneous: * like staying open to respond to whatever happens * look more loose and casual * like to keep laid-out plans to a minimum * like to approach work as play or mix work and play * work in burst of energy, and enjoy rushing just before deadlines * sometimes stay open to new information so long that they miss making decisions * sometimes focus so much on adapting to the moment that they do not settle on a direction or plan Endret 21. oktober 2007 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Your Type is INTJ Introverted Intuitive Thinking Judging 78 38 38 89 You are: * very expressed introvert * moderately expressed intuitive personality * moderately expressed thinking personality * very expressed judging personality Famous INTJs (gidder ikke kopiere hele lista): Donald Rumsfeld, US Secretary of Defense General Colin Powell, US Secretary of State Lance Armstrong Richard Gere (Pretty Woman) Arnold Schwarzenegger, Governor of California C. S. Lewis (The Chronicles of Narnia) Augustus Caesar (Gaius Julius Caesar Octavianus) U.S. Presidents: Chester A. Arthur Calvin Coolidge Thomas Jefferson John F. Kennedy James K. Polk Woodrow Wilson Fictional: Gandalf the Grey (J. R. R. Tolkein's Middle Earth books) Hannibal Lecter (Silence of the Lambs) Clarice Starling (Silence of the Lambs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå