Beatnut Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har installert Gimp på min laptop med OpenSUSE 10.2, men ønsker brukergrensesnittet til Gimpshop. Jeg lastet ned en Gimpshop-rpm for Suse 10.x og prøvde å installere via Zen. Men jeg får selvfølgelig feilmelding i Zen om at den ikke klarer å oppdatere fra nåværende Gimp 2.2.13-pakker til Gimpshop 2.2.12. En konflikt med andre ord. Er det noen som har en enkel løsning på dette? Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Avinstallere GIMP før du installerer GIMPShop? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Avinstallere GIMP før du installerer GIMPShop? 8052546[/snapback] He he.. tanken har jo slått meg.. men siden Gimpshop egentlig bare er en hack av selve menysystemet til Gimp tenkte jeg kanskje at det var en annen metode som var å foretrekke.. Men det blir vel til at jeg avinstallerer Gimp og installerer Gimpshop.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du kan ikke ha begge to installert da GIMPshop er nesten identisk til GIMP. Eneste måten (?) er å kompilere GIMPShop selv og definere at den skal installeres i en annen path en GIMP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå