Gå til innhold

Test av VEPTU signature

Anbefalte innlegg

Som sikkert flere har lagt merke til så kan man skaffe VERTU's hodepine, nemlig VEPTU ( eller CECT som noen heter ). Her er mitt første intrykk.

CECT er kinesisk og lager telefoner som er "tilnærmet lik" andre og mer kjente modeller.

Nokia 8800 Sirocco er vissnok av dårlig byggekvalitet så jeg var spent da jeg mottok denne.

Først:

Denne kommer i en elegant eske med HF, skinntaske, to batterier, lader. pussekluter og datakabel.

Førsteinntrykket da jeg åpnet esken var meget positivt. Utrolig lekker telefone og byggekvaliteten virker meget bra! ingen knirking eller "løse " deler. tross tyngden som bare er ca. 90 gram så virker denne like solid som Nokia 8800. Det er mye metall som er gullbelagt med 18 karat gull. Rundt telefonen er det gummi ala Motorola V6 MAXX. Tastene er gode og gir god respons. Baksiden er sort metall og gir en del fingermerker så de to pusseklutene kommer godt med

Skjermen: 262.000 farger - 176 x 220

Skjermen var bedre en forventet. Den er litt blass og oppløsningen er ikke den beste sammenlignet med de beste idag. Den takler animerte wallpapers og er helt klart bedre enn f. eks K610.

Telefonen har følgende funkjsoner:

MP3

MP4

klokke / alarm

kalender

stoppeklokke

spill

video

2 MP kamera

telefonbok

WAP

melody composer

opptaksfunksjon ( også av samtaler )

themes

kalkulator

units converter

verdensklokke

+++

Etter tre dagers bruk er batteriet enda fullt! Dette er dog ikke overraskende. Jeg har hatt verdens minste MP3 telefon. MiniMini. den var som en lighter og hadde ett hav av funksjoner men battriet varte i 7 dager. Her har de etblerte mye å lære.

Testen vil oppdateres og da med masse flere bilder!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...