Gå til innhold

Nytt brukerstyrt modereringssystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Overraskande konklusjon, bossmop. Eg trudde faktisk dette systemet kunne hatt noko føre seg som eit supplement til det vanlege rapporteringssystemet...

Men men, det er no positivt at dei moderatorane me har er såpass effektive! ;)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Og jeg som håpet på å få delta på dette når mr. warn ble vekke...

Men alt i alt høres det ut som om systemet har fungert tilfredstillende etter min mening.

Men siden dette var en BETA og det har blitt konkludert med at denne ikke skal føres videre så er det forståelig.

Men det er flott at noen funksjoner har blitt bakt inn i det eksisterende systemet!

Flott jobb alle sammen!

Forresten Bossmop:Vil vi få se masteroppgaven din bli lagt ut her?

Lenke til kommentar

Det er vel det bossmop skildra nederst i sitt siste innlegg:

Nå fungerer det altså slik at om to brukere rapporterer samme innlegg, så blir det gjort en sjekk som ser etter hvor mye av rapportene de to brukerne har sendt inn som har blitt tatt til følge av moderatorene. Om dette er nok blir posten låst som den ble tidligere. Om noen forsøker å herje rundt for å få poster slettet vil det miste effekten når de samme brukerne forsøker å rapportere poster senere.
Dette gjeld vel då vanleg rapportering med p_report.gif.
Lenke til kommentar

Ble egentlig ikke overrasket over konklusjonen, har alltid syntes rapporteringssystemet fungerer bra, og det ble litt smør på flesk med dette systemet i tillegg.

Hybridløsningen virker imidlertid som en veldig bra måte å løse det på.

Er det mulig å få skrudd av denne? Den begynner å gå meg på nervene :p

8991528[/snapback]

Den er jo borte nå, så skjønner ikke hva som skulle gå deg på nervene...

Lenke til kommentar
Synes det nye systemet SuprMod var knall smart! :)

8981284[/snapback]

Hvor er dette systemet?

8991853[/snapback]

Men vi har ikke gitt opp! Vi har nemlig kommet fram til en Hybridløsning, hvor vi har tatt noe av mekanikken fra SuprMod (1337 navn ;-)) og bakt det inn i det eksisterende rapporteringsssytemet.

Nå fungerer det altså slik at om to brukere rapporterer samme innlegg, så blir det gjort en sjekk som ser etter hvor mye av rapportene de to brukerne har sendt inn som har blitt tatt til følge av moderatorene. Om dette er nok blir posten låst som den ble tidligere. Om noen forsøker å herje rundt for å få poster slettet vil det miste effekten når de samme brukerne forsøker å rapportere poster senere.

Og det beste av alt. Ingen mister noen privilegier når de får en post slettet ;-)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Eg er redd du er litt for seint ute, _Ferrari_. Prøveperioden for dette systemet er over no.

9051974[/snapback]

Og, det er jaggu godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...