Peppep Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det blir vel ikke noe problem, ettersom det må være minst tre negative for at en moderator skal sjekke det. Og hvis det BLIR tre negative tilbakemeldinger, så skulle en tro at det faktisk er nødvendig å sjekke det (for å klarere eller slette). Forresten, er det slik at det er summen av negative og positive som må bli (minus) tre? Hvis det er tre positive og tre negative på én post, blir denne da sett på, eller regnes det som 0? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilken virkning har de positive karakterene? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg har en teori om at de skal brukes til å finne interessante innlegg eller tråder for så å poste det på forumsportalen i form av "artikler" Endret 1. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Noen som har et screensho om hvordan det ser ut ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Pokker jeg har advarsel. =/ Meen, kan de som har skrevet innlegget se hvilke "karakterer" man evt. har fått? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vet ikke om vanlige brukere, men jeg kan ikke se poeng på de enkelte innleggene. Ser det bare hvis noen har flere negative anmerkninger sånn at en moderator må se på innlegget Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Her har dere som er brukere av forumet en enorm mulighet til å bidra slik at forumet blir som dere vil. De som bare skal ødelegge vil avsløre seg selv og bli ekskludert. n.b: Den nye baren vil for øyeblikket kun vise i Diskusjon -designet, men vil bli implementert i de andre designene og innen kort tid. 8052233[/snapback] Neida! Her har dere som er "veloppdragne" brukere en mulighet til å være med å forme et helt unikt "Stasi"-forum. Det er budskapet Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Går diskusjon om piratkopiert materiale under Dårlig Off Topic? Jeg regner med det, siden ikke noe annet passeer. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Den nederste, «Dårlig! Kopibeskyttet materiale» er nok betre ... Endret 1. mars 2007 av incanus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Modereringsboksene er nå tilgjengelig i begge Hardware-designene. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det kommer vel på IPB skinnet også snart? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Når får jeg muligheten til dette? Har 20% .. Endret 1. mars 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilken funksjon har positive karakterer? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Mulig å fikse sånn at man ikke kommer tilbake til første post hvis man modererer et innlegg på side x? Det vil si, man holder seg på samme side? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg skjønner ikke helt alle som er så negative. Det er jo bare snakk om en ekstra, og litt annerledes fungerende rapportfunksjon. Hvordan man kan dra paralleller til nazisme og murbygging lurer jeg skikkelig på. Opplys meg gjerne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg skjønner ikke helt alle som er så negative. Det er jo bare snakk om en ekstra, og litt annerledes fungerende rapportfunksjon. Hvordan man kan dra paralleller til nazisme og murbygging lurer jeg skikkelig på. Opplys meg gjerne. 8056557[/snapback] Det er ikke "alle" som er negativ. Det som er negativt er at det er bare jeg som er det ...? Hvordan skal den funksjonen for de "veloppdragne" bidra til å gjøre dette forumet bedre? Jeg har stilt flere spørsmål, men møter bare taushet, hvorfor? Du sier en annerledes rapportfunksjon, javel, det høres jo tilsynelatende fremtidsrettet ut ...eller? Høres den kanskje litt mere kontrollerende når "agentene" verves blant de "snille", som igjen er definert av kontrollørene...?? Ingen av dere andre som stiller ? Jeg ville stilt et så enkelt spørsmål som; hva er visjonen til forumet? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nå har endelig PencilCase fått en tilbakemelding på kommentarene sine. Den siste kommentaren fra PencilCase virket som et desperat forøk på å skape en diskusjon rundt det. Kjedelig å bli ignorert, eller hva Pencil? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tilbakemeldingen var ikke så gjennomtenkt etter min vurdering, og din "gloating" ligger omentrent i samme gate. Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Uhm.. Hvorfor har ikke je sånn rullegardin? Har ingen advarsler på prosentene, men en mod har lagt inn et notat, liksom.. :S Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå