Mevon Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Når jeg melder meg på står det bare: Du må ha over 500 innlegg, samt ha postet siste måned. Har jeg meldt meg på da? 8729546[/snapback] Nei, tror ikke det. Kom ikke slik hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 "Dårlig-kontaktannonse" har ikke jeg 8734753[/snapback] Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvis dere ikke har "Dårlig Kontakannonse" er det vel fjernet da Jeg har bare sett dette her slik det fremkom på side 2 i denne tråden (bilde fra posten til BigJack) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 'Dårlig! Kopibeskyttet materiale' burde helt klart vært en kategori nå. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi trenger en "Dårlig! Unødvendig quoting". Altfor mye av dette. Inntil videre benytter jeg meg av "Dårlig! spam/flood" til dette formålet. Det er vel det nærmeste. Hva er vitsen med å quote trådstarters tre meter lange førsteinnlegg bare for å si "helt enig"? 8733412[/snapback] Helt enig! Nei, beklager. Når man siterer (på norsk!) synes jeg man ikke skal klippe og lime så mye, da det kommer ut av sammenhengen, men heller legge det i en skjul-tag. Slik at innlegget mitt kunne blitt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vi trenger en "Dårlig! Unødvendig quoting". Altfor mye av dette. Inntil videre benytter jeg meg av "Dårlig! spam/flood" til dette formålet. Det er vel det nærmeste. Hva er vitsen med å quote trådstarters tre meter lange førsteinnlegg bare for å si "helt enig"? 8733412[/snapback] Helt enig! Om det hadde vært mye lenger. 8733448[/snapback] Skjønte ikke helt hvor du ville med det innlegget. Rette på meg? Er du enig eller uenig? Du skriver først at du er enig, og så beklager du at du ikke er det. Quote er det sitat heter på forumet, så da bruker jeg det. Du har rett i at mange kunne skjult quotes, men poenget her i denne tråden er å ta de tilfellene der det ikke blir gjort, men burde vært gjort. Derfor mener jeg at vi burde hatt muligheten til å "moderere" unødvendig quoting. Eller sitéring om du vil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det jeg beklaga var at jeg med hensikt siterte innlegget over meg. Beklager at det kom dårlig frem. Slik som du gjorde nå var en slik sitering jeg mente. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvis dere ikke har "Dårlig Kontakannonse" er det vel fjernet da Jeg har bare sett dette her slik det fremkom på side 2 i denne tråden (bilde fra posten til BigJack) 8735016[/snapback] Der var det endel flere valg en det jeg har..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Nvm, funket nå. Endret 30. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
bossmop Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg har merket meg dem som sier de har mistet alle poengene. Jeg skal se over dataen jeg fikk tilsendt i går og prøve å debugge litt. Men jeg sitter ikke på selve koden, så det kan bli litt vanskelig. Jeg skal i allefall gjøre et forsøk på å finne utav dette. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hva er det som ikke funker her da? 8735233[/snapback] Har ikke du sånn 90% Warning da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg savner "Dårlig! Reklame," ettersom det er ofte jeg ser annonser på dette forumet og det vil vi ikke ha noe av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Og noe ala "Dårlig! Feil". Altså, hvis noen kommer med helt feil info. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det kan jo fort bero på meninger og oppfattninger. Og hvordan skal alle andre kunne dømme om det er rett eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det kan jo fort bero på meninger og oppfattninger. Og hvordan skal alle andre kunne dømme om det er rett eller ikke? 8740188[/snapback] Tja, tenkte mer på svar til spørsmål som har kun et fasit-svar. Som f.eks "Skal kjøpe denne fra USA, funker den i Norge?" edit: Ok, gir meg Endret 30. mai 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nå er ikke moderatorer allvitende, så det blir vel et problem. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, nå har du jo "gitt deg" =Øyvind=, så ikke ta det personlig, men dere må jo ikke bli så opptatt av denne moderator- lærling stillingen at dere glemmer den enda bedre måten å påvirke forumets kvalitet; å poste selv Hvis noe er "idiotisk skrevet" eller direkte feil og den typen ting, kan man jo da heller poste en desto bedre og oppklarende post selv. Og på den måten sørge for at leserne selv kan vurdere hva som er mest troverdig. Både hvorvidt noe er idiotisk skrevet, og rett/galt er som noen allerede har påpekt svært ofte avhengig av øynene som ser, grad av forkunnskap ol. Så jeg har ikke noe i mot om dere får alle kategoriene der måtte ønske, men syns rydd opp selv er et like bra verktøy for et bra forum. Men det gir jo da ingen poeng... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hmm.. jeg bare lurte. Jeg har mistet modereringsfunksjonen 2 ganger na... noen andre som har det? Eller er det noen administratorer som har kuttet meg av? Har ikke fatt noen PM.. :o Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Prøvd å verve deg på nytt? Mange som har blitt kastet ut i det siste etter hva jeg har hørt ... Goscinny Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja, men vil jo ikke gjore det hvis det er moderatorene som har kicket meg Moderer innlegg -> Bra! Informerende Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dersom du ikke har fått advarselsøkning eller PM av admin/moderator, er det vel bare å prøve igjen? Ikke noe som skulle tilsi at du ikke skulle ha funksjonen, liksom Gosicnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå