Gå til innhold

Nytt brukerstyrt modereringssystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vi trenger en "Dårlig! Unødvendig quoting". Altfor mye av dette. Inntil videre benytter jeg meg av "Dårlig! spam/flood" til dette formålet. Det er vel det nærmeste. Hva er vitsen med å quote trådstarters tre meter lange førsteinnlegg bare for å si "helt enig"?

8733412[/snapback]

Helt enig!

Nei, beklager. Når man siterer (på norsk!) synes jeg man ikke skal klippe og lime så mye, da det kommer ut av sammenhengen, men heller legge det i en skjul-tag.

Slik at innlegget mitt kunne blitt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vi trenger en "Dårlig! Unødvendig quoting". Altfor mye av dette. Inntil videre benytter jeg meg av "Dårlig! spam/flood" til dette formålet. Det er vel det nærmeste.
Hva er vitsen med å quote trådstarters tre meter lange førsteinnlegg bare for å si "helt enig"?

8733412[/snapback]

Helt enig!

Om det hadde vært mye lenger.

8733448[/snapback]

Skjønte ikke helt hvor du ville med det innlegget. Rette på meg? Er du enig eller uenig? Du skriver først at du er enig, og så beklager du at du ikke er det. Quote er det sitat heter på forumet, så da bruker jeg det. Du har rett i at mange kunne skjult quotes, men poenget her i denne tråden er å ta de tilfellene der det ikke blir gjort, men burde vært gjort. Derfor mener jeg at vi burde hatt muligheten til å "moderere" unødvendig quoting. Eller sitéring om du vil.

Lenke til kommentar

Jeg har merket meg dem som sier de har mistet alle poengene. Jeg skal se over dataen jeg fikk tilsendt i går og prøve å debugge litt. Men jeg sitter ikke på selve koden, så det kan bli litt vanskelig.

Jeg skal i allefall gjøre et forsøk på å finne utav dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det kan jo fort bero på meninger og oppfattninger. Og hvordan skal alle andre kunne dømme om det er rett eller ikke?

8740188[/snapback]

Tja, tenkte mer på svar til spørsmål som har kun et fasit-svar. Som f.eks "Skal kjøpe denne fra USA, funker den i Norge?"

edit: Ok, gir meg :(

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Ja, nå har du jo "gitt deg" =Øyvind=, så ikke ta det personlig, men dere må jo ikke bli så opptatt av denne moderator- lærling stillingen at dere glemmer den enda bedre måten å påvirke forumets kvalitet; å poste selv :thumbup:

Hvis noe er "idiotisk skrevet" eller direkte feil og den typen ting, kan man jo da heller poste en desto bedre og oppklarende post selv. Og på den måten sørge for at leserne selv kan vurdere hva som er mest troverdig.

Både hvorvidt noe er idiotisk skrevet, og rett/galt er som noen allerede har påpekt svært ofte avhengig av øynene som ser, grad av forkunnskap ol.

Så jeg har ikke noe i mot om dere får alle kategoriene der måtte ønske, men syns rydd opp selv er et like bra verktøy for et bra forum. Men det gir jo da ingen poeng...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...