Gå til innhold

Nytt brukerstyrt modereringssystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var rart.. Jeg har plutselig ingen poeng lenger..? :p

8704639[/snapback]

Noen som vet hva som har skjedd med mine og Matsemann sine poeng..? :p

8715902[/snapback]

Og mine :p

8723190[/snapback]

Og ikke glem at jeg hadde 793 poeng :ph34r:

Får vi noe svar eller? Treg respons igjennom denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mistet også min funksjon helt plutselig og måtte aktivere den pånytt. Mistet også poengene.

Forresten, hva er topplisten og poengene noe godt for egentlig?

Lenke til kommentar
Savner to kategorier i modereringssystemet: Dårlig, idiotisk skrevet, dårlig, kjøp og salg

8723131[/snapback]

Enig, bortsett fra at "Idiotisk skrevet" ikke behøver å stride mot retningslinjene, noe som gjør at det ikke er en fullverdig grunn til å skjule en post.

Kjøp og salg burde absoutt være et alternativ, ja.

Mener dere at antall riktige har forsvunnet fra:

https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=suprlist

8726866[/snapback]

Er det noen link til denne siden fra forsiden egentlig? Jeg har ikke funnet det, men det burde jo egentlig vært det. :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen link til denne siden fra forsiden egentlig? Jeg har ikke funnet det, men det burde jo egentlig vært det.  :hmm:

8727502[/snapback]

I Diskusjon.no-skinet er det det, men trur ikkje det er i dei andre.

8727723[/snapback]

Aha, det stemmer visst. Takk for svar. Burde ordnes så det er i de andre skin-ene også. ;)

Lenke til kommentar
Jepp. Jeg hadde 6 poeng sist jeg sjekket, nå har jeg ingen. Plutselig forsvant funksjonen og jeg måtte aktivere den på nytt...

8726893[/snapback]

Jeg har ikke mistet og reaktivert funksjonen, og har likevel mistet mitt ene poeng. Fæle greier. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:hmm: Når jeg melder meg på står det bare:

Du må ha over 500 innlegg, samt ha postet siste måned.

Har jeg meldt meg på da?

Lenke til kommentar

Vi trenger en "Dårlig! Unødvendig quoting". Altfor mye av dette. Inntil videre benytter jeg meg av "Dårlig! spam/flood" til dette formålet. Det er vel det nærmeste. Hva er vitsen med å quote trådstarters tre meter lange førsteinnlegg bare for å si "helt enig"?

Lenke til kommentar
Vi trenger en "Dårlig! Unødvendig quoting". Altfor mye av dette. Inntil videre benytter jeg meg av "Dårlig! spam/flood" til dette formålet. Det er vel det nærmeste. Hva er vitsen med å quote trådstarters tre meter lange førsteinnlegg bare for å si "helt enig"?

8733412[/snapback]

Helt enig!

Nei, beklager. Når man siterer (på norsk!) synes jeg man ikke skal klippe og lime så mye, da det kommer ut av sammenhengen, men heller legge det i en skjul-tag.

Slik at innlegget mitt kunne blitt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vi trenger en "Dårlig! Unødvendig quoting". Altfor mye av dette. Inntil videre benytter jeg meg av "Dårlig! spam/flood" til dette formålet. Det er vel det nærmeste.
Hva er vitsen med å quote trådstarters tre meter lange førsteinnlegg bare for å si "helt enig"?

8733412[/snapback]

Helt enig!

Om det hadde vært mye lenger.

Lenke til kommentar
Savner to kategorier i modereringssystemet: Dårlig, idiotisk skrevet, dårlig, kjøp og salg

8723131[/snapback]

Enig, bortsett fra at "Idiotisk skrevet" ikke behøver å stride mot retningslinjene, noe som gjør at det ikke er en fullverdig grunn til å skjule en post.

Kjøp og salg burde absoutt være et alternativ, ja.

8727502[/snapback]

Men jeg trodde i grunn det var noe av det samme som kategorien "Dårlig -Kontaktannonse" ?

Eller menes det kontaktannonse i mer tradisjonell forstand, at det er alle disse evinnelige plagsomme "ung vakker jente, søker kvisete blek datanerd" trådene vi vil til livs med "kontaktannonse" kategorien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...