Gå til innhold

Nytt brukerstyrt modereringssystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter det jeg har fått med meg er det ikke noe brudd på reglene å svare eller forklare noe dårlig.

8659013[/snapback]

Så sant så sant, det kan hende mariyo har blitt villedet til å tro at han skulle gi tilbakemeldig på sin subjektive oppfating av innlegg som ikke bare var utelukkende positive også? Det er jo tross alt slik at 8 av valgene i nedtrekksmenyen ikke omhandler noe som er regelbrudd, mens alt på den negative skala såvidt jeg kan se er ting som kan være regelbrudd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142
Så sant så sant, det kan hende mariyo har blitt villedet til å tro at han skulle gi tilbakemeldig på sin subjektive oppfating av innlegg som ikke bare var utelukkende positive også? Det er jo tross alt slik at 8 av valgene i nedtrekksmenyen ikke omhandler noe som er regelbrudd, mens alt på den negative skala såvidt jeg kan se er ting som kan være regelbrudd.

8665436[/snapback]

Så sant , så sant :ermm:

Lenke til kommentar
jeg burde ha mistet den jeg, men jeg har den fortsatt, og jeg som fikk warn når jeg nettopp hadde fått denne!

8703297[/snapback]

Mister du "retten" til å ha modererings-flippen når du får en advarsel?

8703500[/snapback]

Jepp..

Har selv ventet i 6 dager på at advarselen min skal forsvinne, men ingen er imøtekomne på det området, uheldigvis.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...