iStephano Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) jeg trykker på send knappen når jeg har valgt hva jeg vil "moderere" men ingen ting skjer. Er dette normalt? Blir det jeg trykker på registrert? Virker nesten ut som jeg trykker på tomluft her.. Endret 1. mai 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spørsmål til moderatorene: hvordan synes dere dette fungerer i praksis? Er det en positiv forskjell? 8395150[/snapback] Lurer på det samme. Så plutselig posten her og kom på dette... systemet. Gjør det egentlig noen forskjell? 8426923[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 jeg trykker på send knappen når jeg har valgt hva jeg vil "moderere" men ingen ting skjer. Er dette normalt? Blir det jeg trykker på registrert? Virker nesten ut som jeg trykker på tomluft her.. 8517335[/snapback] Du må ha javascript aktivert. Skjer det ingenting når du klikker på send så har du ikke det aktivert. (evnt har du noe som blokker det) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ok sitter med firefox mulig den ikke har det. Men det skal jeg sjekke opp fort. Lenke til kommentar
bossmop Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spørsmål til moderatorene: hvordan synes dere dette fungerer i praksis? Er det en positiv forskjell? 8395150[/snapback] Lurer på det samme. Så plutselig posten her og kom på dette... systemet. Gjør det egentlig noen forskjell? 8426923[/snapback] *bump* 8517578[/snapback] Hei! Jeg kan ikke publisere noen tall på om det fungerer eller ikke. Dette er jo et eksperiment, håper dere forstår dette. Jeg lover derimot at når alt er klart skal jeg publisere det viktigste her. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spørsmål til moderatorene: hvordan synes dere dette fungerer i praksis? Er det en positiv forskjell? 8395150[/snapback] Lurer på det samme. Så plutselig posten her og kom på dette... systemet. Gjør det egentlig noen forskjell? 8426923[/snapback] *bump* 8517578[/snapback] Hei! Jeg kan ikke publisere noen tall på om det fungerer eller ikke. Dette er jo et eksperiment, håper dere forstår dette. Jeg lover derimot at når alt er klart skal jeg publisere det viktigste her. 8522201[/snapback] Tall er vel ikke helt det vi er ute etter. Er mer på utkikk etter moderatorers mening rundt dette, om de synes det bidrar til noe bedre, er det mye unødvendig styr og slike ting. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har alle fått muligheten til å moderere nå? Eller er det bare jeg som plutselig er blitt tatt inn i varmen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er det flodding eller flooding det skal stå i rullegardinmenyen? Og kan man et wildcard? Har et dårlig innlegg, men ikke noe å markere det som. Egentlig er det en dårlig tråd, som ikke fortjener livets rett. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har alle fått muligheten til å moderere nå? Eller er det bare jeg som plutselig er blitt tatt inn i varmen? 8530335[/snapback] Hvis du leser første post så finner du ut hvorfor.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Her har dere som er brukere av forumet en enorm mulighet til å bidra slik at forumet blir som dere vil. De som bare skal ødelegge vil avsløre seg selv og bli ekskludert. Bli som dere vil... javel. Har du aldri lagt merke til at halve forumet opptrer som agenter for Asus når det gjelder hovedkort f.eks.? Folk må stå "giv akt" hvis de nevner noe annet enn Asus i dette forumet, og må forklare seg spesielt. Sånt bidrar til å svekke den konkurransen vi alle har nytte av og setter pris på, og forumet dropper ned i kvalitet. Seriøse produsenter og PG og hele dette konservative forumet er bøllete når det kommer til balansert syn på hardware. Hvordan skal man få til en rettferdig balanse når dere ikke nyanserer mulighetene bedre i funksjonen for moderering? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Zink: Et innlegg må være i strid med retningslinjene for å bli fjernet, og det er til syvende og sist moderator som gjør dette. Det brukerstyrte modereringssystemet vil kun skjule innlegget. Hvis noen skulle bestemme seg for å "ta" et innlegg som ikke taler til fordel til f.eks. Asus (jeg tror forresten ikke dette vil være noe problem) vil disse få "minuspoeng" når innlegget blir klarert, noe det vil bli dersom det er i tråd med retningslinjene. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har alle fått muligheten til å moderere nå? Eller er det bare jeg som plutselig er blitt tatt inn i varmen? 8530335[/snapback] Hvis du leser første post så finner du ut hvorfor.. 8533131[/snapback] Jeg leste første post før jeg spurte, men jeg syns det var rart at jeg hadde fått muligheten siden jeg har vert en del borte fra forumet de siste 2-3 ukene. Så jeg lurte på om det hadde skjedd noe utenom første post, for. eks en oppdatering som ikke var kommet med der. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Så lenge du ikke har warnings, har det ikke noe å si om du ikke har vært innaktiv en stund. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hmm, så vidt jeg husker så fikk jeg en warning for en stund tilbake. Pågrunn av en meget lang signatur. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hmm, så vidt jeg husker så fikk jeg en warning for en stund tilbake. Pågrunn av en meget lang signatur. 8533961[/snapback] Så lenge du ikke har den nå lenger, så har du mulighet å moderere. Warns forsvinner etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Skrev en post, som senere ble slettet, og nå har jeg mistet modereringsfunksjonen. Bare på grunn av en post Endret 4. mai 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Skrev en post, som senere ble slettet, og nå har jeg mistet modereringsfunksjonen. Bare på grunn av en post 8538385[/snapback] Me2, tror systemet er nede for vedlikehold akkurat nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Skrev en post, som senere ble slettet, og nå har jeg mistet modereringsfunksjonen. Bare på grunn av en post 8538385[/snapback] Me2, tror systemet er nede for vedlikehold akkurat nå 8538445[/snapback] Aha, ok Får håpe det er derfor det er nede Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kunne trengt et eget valg for flaming/personangrep, synes jeg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Trakassering/trusler ligger jo der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå