Gjest medlem-77217 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Når mister jeg warnen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 "Du må ha et advarselsnivå på 0, og ikke ha hatt advarsler siste 90 dager." ... Men fikk min førse advarsel for ett år siden (10%) når går den bort a? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det vert fjerna opptil 20% kvart halvår: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522898 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Så da jeg fikk 10% Advarsel den 20/05-2006, en 10% til den 26/09-2006 og siste på 10% den 20/03-2007 Betyr det at jeg må vente til 20/9-2007 før jeg mister 20%? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Oj, dærsken! Jeg mister warnen min på Mandag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Man vil også miste dette privilegiet om man får en post slettet av enmoderator. 8052233[/snapback] Dette gjelder vel ikke om man har ufrivillig dobbeltpostet og får en mod til å fjerne den ene posten? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det gjør nok desverre det. Enhver sletting diskvalifiserer Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Da er det isåfall latterlig! En dobbeltpost kan forekomme for alle og enhver - selv den beste. Håper det bare vil være slik i test-versjonen av dette systemet ... Goscinny Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Da er det isåfall latterlig! En dobbeltpost kan forekomme for alle og enhver - selv den beste. Håper det bare vil være slik i test-versjonen av dette systemet ... Goscinny 8388893[/snapback] Helt enig, noe annet vil være latterlig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det hørtes litt mongo ut, ja. Håper det rettes med tiden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det gjør nok desverre det. Enhver sletting diskvalifiserer 8388874[/snapback] Jeg hadde en ufrivillig dobbelpost, der den ene ble slettet. Jeg har fortsatt de greiene. Ps, ikke et hint til moderatorne om å fjerne den fra meg Og dobbelpost kan skje med de beste ja, det skjedde ihvertfall med meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 har 30%, så jeg får vel vente en stund Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Saa jeg kommer antagelig aldri til aa se denne baren, da jeg er slem gutt og forumstyret er, sitat: "skuffet over meg"? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Som påpekt veldig mange ganger i denne tråden, så nei man får ikke benyttet systemet om man har fått advarsel. Men dette regner jeg med du også har fått med deg og at dine motiver for innlegget ditt er av andre grunner. Og på sidelinjen; selvfølgelig er vi skuffet over at vi må gå til det skritt å gi noen advarsel. Det sier seg selv. Har du noe mer du lurer på angående den saken så får du sende en pm, som du også har fått beskjed om mer enn en gang. Goscinny: Ja du har rett i at det ikke burde være slik at de som får slettet innlegg mister tilgangen. Av nevnte grunner. Det er mange som får slettet innlegg grunnet dobbeltposting osv. Nå er dette kun en utprøvingsperiode så jeg regner med at de retter opp på dette i fremtidige versjoner, om det måtte komme. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Spørsmål til moderatorene: hvordan synes dere dette fungerer i praksis? Er det en positiv forskjell? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Da er det isåfall latterlig! En dobbeltpost kan forekomme for alle og enhver - selv den beste. Håper det bare vil være slik i test-versjonen av dette systemet ... Goscinny 8388893[/snapback] Jeg har hatt trøbbel med nettet (eller Vista ??), men pc'en henger når jeg poster i dag. Så har fått en dobbelt post på grunn av dette....håper ikke jeg mister retten til å modere på bakgrunn av dette. Har aldri hatt en eneste advarsel her på forumet. Savner også muligheten til å sette : Dårlig tema/tittel.... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det enkleste hadde vært slik som dette, under hvert innlegg; "Denne posten er: Negativ - Positiv" Og èn ting til, er det meninga vi skal bruke 'Rapporter'-knappen i tillegg? Sikkert blitt besvart tidligere, men. Vil vel kanskje anta at det blir litt smør på flesk, og litt unødvendig arbeid for moderatorene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Spørsmål til moderatorene: hvordan synes dere dette fungerer i praksis? Er det en positiv forskjell? 8395150[/snapback] Lurer på det samme. Så plutselig posten her og kom på dette... systemet. Gjør det egentlig noen forskjell? Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hardware.no - Dynamisk skin: Det er ikke mulig å flytte dropdown menyen til linjen ved rapporter knappen osv. Dropdownmenyen er på linje med rapporter knappen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå