Gå til innhold

Nytt brukerstyrt modereringssystem

Anbefalte innlegg

savner noe som heter "Dårlig! Annet" og "Bra! Annet", eller noe annet som går med på det generelle...

samt kanskje "unngår 3-ords regelen"

så slipper man å ha 1 kategori for alt som kan skrives, men en generell, for å gi negativ karakter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det ble sist nevnt to poster opp :p Det administratorene og dem som styrer med dette har sagt tidligere, er at de ikke fikk det til, utrolig nok. Jeg skal ikke påta meg store evner innen webutvikling, men det burde da gå an slik jeg ser det :p

Goscinny ;)

8244802[/snapback]

En enkel runde i f.eks mspaint viser at det ikke er fysisk plass ;)

Dog blir det nok gjort mer om på om litt.

Lenke til kommentar
Det ble sist nevnt to poster opp :p Det administratorene og dem som styrer med dette har sagt tidligere, er at de ikke fikk det til, utrolig nok. Jeg skal ikke påta meg store evner innen webutvikling, men det burde da gå an slik jeg ser det :p

Goscinny ;)

8244802[/snapback]

En enkel runde i f.eks mspaint viser at det ikke er fysisk plass ;)

Dog blir det nok gjort mer om på om litt.

8244858[/snapback]

vel, jeg gjorde akkurat det...

Resultatet er at det er god plass...

post-27317-1175001163_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vi må ha den aktivert for å kunne behanlde saker brukarar har moderert (godkjenne/slette skjulte innlegg). Det er sikkert mogleg å skrive om på programmet så linja ikkje blir vist hos moderatorer, men det spørs kor mykje arbeid dette fører med seg og kor aktuelt det er.

Lenke til kommentar

Jeg veit jo ikke hvordan sidene her ser ut hos dere, men jeg har et nytt forslag. Dog er det ikke like greit som å ha det ved siden av de sitat-greiene (nå skjønner jeg iallfall hvorfor det ikke går), men det kan jo iallfall luftes: Hva med linjen hvor det står når innlegget er postet og link til innlegget? Det er litt mindre praktisk og slikt, men det funker vel kanskje? Syns iallfall det er bedre enn to ekstra linjer. :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
*snip*

Goscinny ;)

8252961[/snapback]

Det kan jo funke...

Men behøver den egentlig å være så stor? Hvis man hadde forminsket den, kunne det vel gått å ha den på linja nederst.

Et alternativ kunne være å utforme den som en knapp med utseende som f.eks. "sitat"-knappen, og at menyen kom opp når man trykket på knappen.

;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ok, da forstår jeg, men uansett jeg har fortsatt den funksjonen hos meg mens jeg allikevel skulle ha mistet den! :omg: så hva bør jeg gjøre?

8120260[/snapback]

Jeg har notert det. Skal få kikket på det til uken ;-)

8124556[/snapback]

jeg har den fortsatt, men siden ikke bruker den lengre skal jeg si fra meg retten til ha den(itillegg til at jeg har 10% warn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...