bjorneoen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har en Dell 1907FP LCD-skjerm(data). Jeg bruker den også til å se på Tv med via en TV-Tuner. Vil det bli bedre bilde på Playstation 3 på en LCD-skjerm enn en vanlig TV med scart (ikke HD eller HDMI)? Er bare litt nysgjerrig! Har forhåndsbestilt PS3 pakke 1 på lefdal! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har iallefall veldig mye bedre bilde på en 21" CRT pc skjerm (med 360..) enn på en vanlig bilderørstv med scart.. Klarte ikke å lese teksten på Dead rising.. Men, er usikker på om PS3 leverer VGA kabler.. Dette stopper meg litt for å kjøpe PS3 nå også egentlig, samt et noe labert utvalg.. Men, som sagt vet jeg ikke helt, så hadde vært fint om noen bekreftet dette.. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg trenger ikke VGA kabel, jeg har jo TV-Tuner. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg trenger ikke VGA kabel, jeg har jo TV-Tuner. 8054154[/snapback] har du digital ingang på den da? Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Hvordan ser jeg det i så fall? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilke innganger har du på tv-tuneren? De fleste tv-tunere har vel bare antenneinngang og evt kompositt/s-video, da får du ikke utnyttet HD-oppløsning og bildet blir generelt like dårlig som en vanlig SD-tv Får du koblet den via DVI eller VGA derimot vil du få god kvalitet. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har en gul, rød og hvit kontakt så har jeg s-video og VGA, Monitor, Audio inn, video out og speaker. Det er alle pluggene jeg har. Vil jeg få god kvalitet hvis jeg bruker en HDMI <-> DVI kabel. Det er en overgang? Man putter DVI i skjermen og HDMI pluggen i PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå