glommajens Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Gjør som de andre har sagt med å kjøre explorer.exe fra oppgavehandling eller win+r. Hvilket program kan jeg åpne explorer.exe i? (må velge program manuelt etter at jeg har tastet det inn i "ny oppgave" Det samme gjelder hvis jeg prøver systemgjennoppretting fra oppgavebehandling: %SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe Får altså spørsmål om hvilket program det skal åpnes i.. Kan da velge web (fungerer ikke) eller manuelt fra en liste som kommer opp.. eventuelt bla gjennom å finne et annen program. Noen som vet hvilket program disse kan åpnes i? Jeg har pr nå ingen installerings cd for xp, da det ligger på systemrecovery cd'er. Der får jeg kun alternativ om å gjenopprette, og da slette hele harddisken. Ikke ønskelig... Hva menes med win+r? Endret 8. mars 2007 av glommajens Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du skal ikke åpne explorer.exe i noe program, det kjøres som en egen prosess. win+r = windowsknappen og R samtidig, hurtigtast for kjør Lenke til kommentar
glommajens Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Takker... ble installer og reparer, for min del. Oppe og går igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå