crim Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei, har nettopp bestilt meg en ny cpu vifte, da kjøpte jeg denne . Der står det jo att den passer til socket A, men det gjør det ikke i manualen. så gjør den det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Her står ikke Socket A: http://www.zalman.co.kr/usa/product/view.asp?idx=226&code= Lenke til kommentar
crim Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 det betyr vell at jeg må sende den igjen da, men det står jo på amentio.no att den passer det er ikke lik feste måte på socket A og 754 da? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vil ikke tro det da. Kan sende mail til Zalman da vettu. Og hvis de svarer at du ikke har rett til dette. Henvender du deg til Amentio.no ang. feil informasjon.. Lenke til kommentar
crim Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 vel, da trenger jeg forsatt ny vifte. trenger jeg kjøpe ny "hel" vifte. eller er det greit å bare kjøpe ny vifte? har jo en vifte liggende men vet ikke hvor bra det vil kjøle? Lenke til kommentar
crim Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 til orginal kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå