Gå til innhold

sitter fast i splinter cell

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har brukt den første øyescanneren man møter i spillet, så kommer jeg inn i et rom, med et kamera. Kameraet er ikke noe problem, men det virker som det er en trykkfølsom alarm foran den eneste døra i rommet. Nå vet ikke hvor jeg skal ???

Kan noen hjelpe ?

Hvis dere synes problem beskrivelse min var dårlig, så vennligst si ifra. Så kan jeg prøve å formulere meg annerledes :wink:

[ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-12-08 18:49 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å gjemme likene grundig, uansett fikk jeg denne alarmen gang på gang. Loadet en tidligere saving, gjorde akkurat det samme, og da funket det. Kan jo legge til at dette hendte på et tidligere brett også, prøvde utallige ganger, og plutselig gikk det.

Lenke til kommentar

Er mulig vi prater om forskjellige steder, der jeg tror det er er det iallefall et bevegelig kamera, så man må gå forbi når det er til siden. Jeg prater om stedet der hvor man skal ta opp en samtale mellom 2 i en heis, med laser micen (når man selv er ute i gården med alle hekkene).

Lenke til kommentar

Okay..skal prøve å forklare bedre.

Jeg er kommet til der jeg kommer inn igjennom vinduet på et kjøkken ( der en soldat spytter i maten til en offiser). Jeg tar meg av alle vakter og sivile. Og setter meg til å vente på en kar, som er offiser. Han kommer og jeg tar tak i han og tvinger han til å bruke øye scanneren. Døren åpner seg og jeg går inn. Der er det en dør, over døra er det et overvåkings kamera. Jeg skyter i stykker kameraet og går for å åpne døra. Da jeg går inntil døra, går alarmen :sad:

hva er det jeg gjør galt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...