Uderzo Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Etter at jeg har brukt den første øyescanneren man møter i spillet, så kommer jeg inn i et rom, med et kamera. Kameraet er ikke noe problem, men det virker som det er en trykkfølsom alarm foran den eneste døra i rommet. Nå vet ikke hvor jeg skal ??? Kan noen hjelpe ? Hvis dere synes problem beskrivelse min var dårlig, så vennligst si ifra. Så kan jeg prøve å formulere meg annerledes :wink: [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-12-08 18:49 ] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det er en bug. Håper du har flere savinger, du må begynne på nytt litt tidligere på brettet. [ Denne Melding var redigert av: RikkyRally på 2002-12-08 18:35 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Bug? neppe... Tror jeg vet hvor du mener, men kan du ikke gi en litt bedre beskrivelse først... Hvis det er en alarm som går plutselig, er det som oftest et dårlig gjemt lik et sted. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg har prøvd å gjemme likene grundig, uansett fikk jeg denne alarmen gang på gang. Loadet en tidligere saving, gjorde akkurat det samme, og da funket det. Kan jo legge til at dette hendte på et tidligere brett også, prøvde utallige ganger, og plutselig gikk det. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Er mulig vi prater om forskjellige steder, der jeg tror det er er det iallefall et bevegelig kamera, så man må gå forbi når det er til siden. Jeg prater om stedet der hvor man skal ta opp en samtale mellom 2 i en heis, med laser micen (når man selv er ute i gården med alle hekkene). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Okay..skal prøve å forklare bedre. Jeg er kommet til der jeg kommer inn igjennom vinduet på et kjøkken ( der en soldat spytter i maten til en offiser). Jeg tar meg av alle vakter og sivile. Og setter meg til å vente på en kar, som er offiser. Han kommer og jeg tar tak i han og tvinger han til å bruke øye scanneren. Døren åpner seg og jeg går inn. Der er det en dør, over døra er det et overvåkings kamera. Jeg skyter i stykker kameraet og går for å åpne døra. Da jeg går inntil døra, går alarmen :sad: hva er det jeg gjør galt ? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Da var det stedet jeg trodde ja, når jeg var der bare snek jeg meg forbi, og skjøt ikke kameraet, har du prøvd det?` Det kamerat er iallefall j*** sensitivt, bare du kommer en mm utenfor før du løper forbi blir du tatt...kan være litt tricky. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det er ikke kameraet som er problemet... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 18:58, skrev RikkyRally:Det er ikke kameraet som er problemet... Hva er det da ? bug ? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hvis alarmen går sånn uten videre, så står det jo en melding, som "a body was found"... burde ikke være noe prob egentlig... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 18:52, skrev b-duvaland:Da var det stedet jeg trodde ja, når jeg var der bare snek jeg meg forbi, og skjøt ikke kameraet, har du prøvd det? Skal prøve nå :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg fant ut at det var et lik som jeg ikke hadde gjemt godt nok. Problem solved Takk for hjelpen alle sammen :wink: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Fint at det ordnet seg da :smile: (synd at det ikke gjorde det hos meg) :sad: Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 husk å bruk computeren som er i rommet før kamraet for å slå av bevegelse sensorene ved/utenfor døren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå