FenrisC0de Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kjøpte meg et par Grado SR60 hodetelefoner i går etter at mine Creative HQ-1700 knakk, heh. WOW for en lyd. Har i ettertid lest omtaler av SR60, og finner ikke et vondt ord noe sted. Må inrømme at lyden er helt utrolig! Noen andre som har erfaringer med SR60? Må inrømme at jeg kan rent lite om lyd. Er de solide? Hadde vært kjipt å brekke disse også, heh. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har alltid tenk å kjøpe meg de... Har lest ufattelige mange anmeldelser om de... Eneste som stopper meg er prisen haha... Men jeg tror de er ganske rimelige i forhold til kvaliteten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Prøvde dem i dag. Merksnodig konstruksjon som ser ut som den kommer til å brekke med en gang, men komfortable og veldig god lyd! 999 på stereofil i oslo. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kjøpte meg et par Grado SR60 hodetelefoner i går etter at mine Creative HQ-1700 knakk, heh. WOW for en lyd. Har i ettertid lest omtaler av SR60, og finner ikke et vondt ord noe sted. Må inrømme at lyden er helt utrolig! Noen andre som har erfaringer med SR60? Må inrømme at jeg kan rent lite om lyd. Er de solide? Hadde vært kjipt å brekke disse også, heh. 8052040[/snapback] Hvor du kjøpte dem..å hva måtte du gi for dem? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 999,- på Sterofil i Oslo Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 999,- på Sterofil i Oslo 8066910[/snapback] De koster 369kr i USA. Ja det er sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå