LarsO Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Papptingen framme på Subwoofer er blitt trykt inn på en eller annen måte. Hvordan i h****** ordnes dette? Kan det ordnes hjemme, eller må jeg sende inn hele dritten til reparasjon? Mvh *SUR* Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Spørs hvor godt du har klart å gjøre det.. En teipbit kan hjelpe deg med å få trekt den ut igjen.. Ikke anbefalt å drive å trykke inn den! :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: LarsO skrev (2002-12-08 18:20):Papptingen framme på Subwoofer er blitt trykt inn på en eller annen måte.Hvordan i h****** ordnes dette? Kan det ordnes hjemme, eller må jeg sende inn hele dritten til reparasjon?Mvh*SUR* Du kan bruke en nål, Men vær foralldel forsiktig. Bruke fantasien din. Sølvtape er en veldig god tape som du kan prøve? Lenke til kommentar
LarsO Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Takk for tips! Bulken er rettet ut, MEN: Når jeg skrudde opp bassen på høytalerne skurret de fortsatt, og da jeg satte inn headset merket jeg at også de skurret med bass. Alt dette tyder vel på en feil i lydkortet? Har Creative Audigy, og lurer på om noen aner hva som er årsaken til ulydene. Mvh LarsO Lenke til kommentar
LarsO Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Takk for tips! Bulken er rettet ut, MEN: Når jeg skrudde opp bassen på høytalerne skurret de fortsatt, og da jeg satte inn headset merket jeg at også de skurret med bass. Alt dette tyder vel på en feil i lydkortet? Har Creative Audigy, og lurer på om noen aner hva som er årsaken til ulydene. Mvh LarsO Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du kan jo laste ned de nyeste driverne til ditt lydkort fra creatice.com ;-D Som takk for hjelpen kan du også besøke denne siten : http://tinyurl.com/3ccb Lenke til kommentar
LarsO Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Dumme meg kjørte alle Mp3-filene i Winamp 3 da jeg testet. Tydeligvis det som forårsaket bråket, for alt funket helt OK i WMP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå