Trainman Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvordan får jeg deaktivert LAN-kortet mitt permanent? Har vært i enhetsbehandlingen og deaktivert det der. Har Launch Manager og der er det deakt, men hver gang jeg slår på maskinen kommer det opp at en nettverkskabel er koblet fra. Er det noe i oppstarten jeg kan endre på? Er det noen plass i registeret jeg kan hindre det i å starte opp? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvis det er integrert, kan du nok deaktivere det i BIOS. Det varierer fra kort til kort hvordan det gjøres, men hvis du trykker Del under oppstart er du på god vei. Les bruksanvisningen eller prøv deg frem selv, burde ikke være så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 det kan hende det er andre taster enn DEL du må trykke for å komme inn i BIOS med det står i POST-skjermbilde. Deaktivering av kortet i BIOS er nok det beste ja.. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Tusen takk for raske svar. Skal gå inn i BIOS. Hvorfor i he..... tenkte jeg ikke på det? Edit: Tegnsetting\``\¨^ Endret 1. mars 2007 av Trainman Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Boot on LAN var det eneste alternativet jeg fant i BIOS, og den var allerede disabeled. Hva nå? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Boot on LAN er noe annet, det er en funksjon som gjør PC-en i stand til å slå seg på når den mottar signaler gjennom LAN-porten eller noe i den duren. Se etter "onboard". Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Eller "integrated devices" Bruker å stå vedsiden av resten av integrerte ting. USB, Lyd, VGA, osv... Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Skal sjekke disse tingene. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå