ck90 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei. Fikk den nye cpuen min idag. Jeg har hørt at det kreves no software for at dette skal fungere anyone? BIos eller no kanskje? Noen som vet hva som trengs å gjøres før jeg napper ut strømkontakten og bytter? takker for alle svar. christian Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Først og fremst så håper jeg du fikk den cpuen svært billig da den er et svært dårlig kjøp. Du må gjerne oppdatere bios før du monterer den nye for å sikre at den er støttet. Ellers er det plug and play Lenke til kommentar
ck90 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) jaja rolig nå... Men ja det er den siste FX til socket 939.... og jeg vil ikke bruke 1.6k for nytt hk+2.5k på ram osv... Jeg har/hadde 3000+ athlon 1.8ghz fra før av.. Og joda prisen var god nok tro meg... Endret 1. mars 2007 av ck90 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja ok, så lenge du vet det Ville kosta 4700 for E6600, 2gb ram og hovedkort, men så lenge du fikk den til en fin pris så er det vel greit Lenke til kommentar
ck90 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Måtte slå til.. for å si det sånn Endret 1. mars 2007 av ck90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå