kaaasen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hvordan er egentlig disse reglene med frakt og slikt når man bestiller fra eBay.com (USA) og hjem til Norge? Fant nettopp en billig CPU (P4 2.4GHz) som jeg kan spare bortimot 1000 kroner på. Er det noen som kan forklare meg, eller gi meg en link til et sted/en tråd som forklarer dette, og gir meg en prisoversikt? Mvh Kim André Åsheim Aasen Lenke til kommentar
viranth Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Er vel ikke ebay du kjøper av, men en som har lagt ut cpu'n for salg, på auksjon. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hva med å begynne med hjelpesidene til ebay, kanskje? http://pages.ebay.com/help/ Edit: URI-fix [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-12-08 18:12 ] Lenke til kommentar
tokov Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 fikke ei pakke her om dagen fra en auksjon på ebay.com med ca mål 30cm x 20cm x 10cm ca 3 kilo frakta kom på ca 17-18 dollar (ca 120-130,- kr) rett hjem til meg på døra Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 en cpu trenger ikke mer innpakning enn en sånn konvolutt med bobleplast inni, så portoen vil nok bli ganske liten. 50-100kr, skulle jeg tro. sånne konvolutter slipper vel gjennom tollen uten nevneverdige problemer, tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå