sexyback Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg vil gjerne vite hvor man kan få kjøpt andre blu-ray spillere en den som Elkjøp har på sin hjemmeside til 13,000kr, har hørt snakk om at sony har en spiller til 6000-7000kr men finner den ikke noen sted. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg vil gjerne vite hvor man kan få kjøpt andre blu-ray spillere en den som Elkjøp har på sin hjemmeside til 13,000kr, har hørt snakk om at sony har en spiller til 6000-7000kr men finner den ikke noen sted. 8051760[/snapback] For den prisen får du en ps3 med blue ray spiller da Til PC med brenner https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Til stuen http://www.yaha.no/y.asp?pd=229177&og=29&hg=134&ug=321 Men er bedre og smøre seg med tålmod og få tak i en PS3 istede... selv om denne er svært dyr... men gir mer for penga enn vanlig blu ray spiller Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg vil ikke ha playstation3, jeg vil kun ha en ren blu-ray spiller. Nå kommer billigere blu-ray! http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=155786 I denne artikkelen står det også: Sony kunngjorde nylig at de akter å lansere en langt billigere spiller for sitt plateformat kalt Blu-ray. Spilleren vil koste drøyt tre og et halvt tusen kroner når den kommer på markedet i USA og vil ha de samme funksjonene som den eksisterende spilleren. Den koster drøyt seks tusen. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg vil gjerne vite hvor man kan få kjøpt andre blu-ray spillere en den som Elkjøp har på sin hjemmeside til 13,000kr, har hørt snakk om at sony har en spiller til 6000-7000kr men finner den ikke noen sted. 8051760[/snapback] Det kommer en spiller fra Sony til sommeren, og denne skal ligge på rundt 6000,-. Her er tråden om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=724142&hl= Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ah tusen takk for infoen ChaosPredicted. Merkelig at Sony ikke enda har lansert spilleren da. Det er direkte latterlig at butikker har store hyller med Blu-ray filmer men kun en eneste spiller som vil spille av disse filmene. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den blir samme pris som PS3 så hvorfor ikke velge den da? Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Rett å slett fordi jeg ikke vil ha en spillkonsoll til blu-ray spiller, jeg vil ha ren blu-ray spiller bare. Jeg har ikke bruk for en Playstation3. Ser bedre ut i hylla med en vanlig spiller også! Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du er sikkert ikke alene om å ønske deg en rimelig standalone-spiller, istedet for å bruke PS3. Men eneste mulgheten akkurat nå er å importere, eller kjøpe selv i utlandet. Det går jo evt an å ta turen over dammen og kjøpe seg en spiller i London, der ligger Samsung BDP1000 på rundt £550, og det er jo ikke så galt i norske kroner. Problemet blir selvfølgelig å få den gjennom tollen... Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Nei jeg blir nok bare å vente til sommeren da på denne Sony spilleren. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du er sikkert ikke alene om å ønske deg en rimelig standalone-spiller, istedet for å bruke PS3. Men eneste mulgheten akkurat nå er å importere, eller kjøpe selv i utlandet. Det går jo evt an å ta turen over dammen og kjøpe seg en spiller i London, der ligger Samsung BDP1000 på rundt £550, og det er jo ikke så galt i norske kroner. Problemet blir selvfølgelig å få den gjennom tollen... 8051852[/snapback] Det er ikke noe problem å få den igjenom tollen... Største problemet er at den fort kan bli ennda dyrere enn den kostet i norge Jeg ville nok ha venta ennda litt lengre... er kipt å punge ut samme pris for en stand alone Blu Ray spiller som for en PS3 som har Blu Ray, spill og multimedia funksjoner... Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kan ikke akkurat si jeg skjønner Sexyback her. Du har valget mellom en standalone Blue-Ray spiller til samme pris som en flunkende ny PS3. Jeg vet ihvertfall hva jeg ville valgt! Dessuten har PS3 vist i tester at den innebygde Blue-Ray spilleren holder mål med testede BD spillere til 10-13.000! Med på kjøpet får du den mest råeste spillemaskinen ever sammen med mange andre multimediafunksjoner. Å si at en dedikert spiller ser bedre ut i hylla...kanskje det, men med PS3 kan du også vippe den opp i vertikal stilling. Vel vel - jeg skal ikke tvinge deg, men jeg er ikke den eneste som himler med øya her hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå