ksigurdsli Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Noen som har hatt eller har hat Motorola K1 eller lignende her (feks V3)? Har et par ting jeg lurer på så fint om du hadde gidda og gitt meg en tilbakemelding! Kristian Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har hatt K1, V6, V3, V3i, E680, Z3 m.m. Hva lurer du på? Lenke til kommentar
ksigurdsli Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har hatt K1, V6, V3, V3i, E680, Z3 m.m. Hva lurer du på? 8052346[/snapback] Hvordan får jeg lagret nye ord i ordlisten? Jeg får kun bruke de ordene som er der fra før, finner ingen funksjon til og legge til nye. På forhånd takk! Kristian Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ordene blir automatisk lagret på min v3i,så tror det er samme opplegg. Lenke til kommentar
ksigurdsli Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Men når jeg har på itap (ordlisten) så får jeg bare velge mellom de ordene som er der fra før. Det er ingen knapp eller funksjon som gjør att jeg får legge til nye ord som ikke er der fra før. Hvilken knapp eller hvordan gjør jeg dette? Kristian Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvis orda ikke er der,så staver du for hvert ord.Du velger en bokstav ved å trykke bortover.Når du har valgt,trykk så den runde knappen ned for å bekrefte.Slik gjør du helt til du har fått ordet.Så lagres ordet automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå