Triballa Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Noen som vet hva som skjer etter 360 har kommet frem til Tyskland? Tenker da angående sporing av 360`n?? Står at den ble levert der 27/2. Noen tips til når jeg kan forvente å få den tilbake igjen?? Dauer snart her Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tok en drøy uke for min box, fra DHL kom og hentet den til de kom på døren med den igjen. Så det går rimelig greit unna, du får tlf fra DHL når den er kommet tilbake. Sporingsnr er jeg usikker på.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tror det tok 10-12 dager for meg. Pust ut og få frisk luft Da jeg fikk tilbake min så fikk jeg faktisk en ny boks. Min gamle mener jeg var produsert i sept. eller okt. 05, den nye jeg fikk var produsert i mai 2006. Ikke ny-produsert, men ny alikevel. Den bråkte faktisk litt mindre også. Lenke til kommentar
tomvang Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tror det tok 10-12 dager for meg. Pust ut og få frisk luft Da jeg fikk tilbake min så fikk jeg faktisk en ny boks. Min gamle mener jeg var produsert i sept. eller okt. 05, den nye jeg fikk var produsert i mai 2006. Ikke ny-produsert, men ny alikevel. Den bråkte faktisk litt mindre også. 8051800[/snapback] Stemmer det, i alle fleste tilfeller få man ny boks. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du kommer nok til å få en ny mail når den forlater Tyskland. Siden dette er din første 360 som er innsendt, får du en overhalt en tilbake. Da jeg sendte inn min tredje 360 i august i fjor, fikk jeg en splitter ny tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå