Cappuccinoo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg vurderer å kjøpe ny telefon! Ettersom de fleste nyhetene i år var svært skuffende, må jeg si at jeg vurderer å kjøpe en som allerede har gjort seg til kjenne og satt sine spor. Derfor gidder jeg ikke vente på de nye... tilbake til saken: Nokia N73, hva synes dere om den? Anbefaler dere den? Eventuelt hvilke andre anbefaler dere? Takk Lenke til kommentar
potti Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) tilbake til saken: Nokia N73, hva synes dere om den? Anbefaler dere den? Eventuelt hvilke andre anbefaler dere? Takk 8051605[/snapback] Kjøp i all fall en NOKIA . Sony eriksson har for mye problem med lading. Vi har hatt 7 forskjellige "SE" og nesten alle har fått ladnings problem ettet ett år... Selv nå en K610i.. Selv tror jeg på den nye Motorola Krzr K1 Ps LES innlegget HJELP JEG SKAL HA NY TLF I APRIL Ei svarer slik---> du burde ta en titt på nokia 6233. Eg har den sjøl og eg er veldig fornøyd. Positivt: - pris(ca 2300kr uten abb) - bra stillbilde kamera(2 megapixel). - fantastisk videokamera(VGA oppløsning) - god mp3 spiller med bra lyd. - kult design. - minne kan utvides til opptil 2 gigabyte. - 3G Negativt: har ikkje funne noke negativt endå. Endret 1. mars 2007 av potti Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 vent på nokia n95 kommer denna eller neste måned,konge telefon Lenke til kommentar
2_cool Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg vil anbefale SE w810i. Det er den første telefonen jeg har hatt, uavhengig av merke, jeg ikke har hatt noe tull med. Ellers så ser jo w880i fet ut! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg anbefaler på det varmeste en Ericsson GH888 eller GH688. Telefoner som er mer holdbare og til å stole på finnes ikke. Dessuten så slipper du å punge ut mangfoldige tusen for en telefon som er full av feil. Du slipper også stresset med fargedisplay og bilder. Lenke til kommentar
j_e Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 LG Shine KE970 3390kr pixmania.com Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har jeg kjøpt ny telefon, og det falt på sony ericsson k800i:) Av og til blir man lei av å vente.. (spes 3 år....) nå er det gjort!! takk for all hjelp Det er tross alt bare en T I N G Men det er gøy å ha litt stilige T I N G <3<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå