Gå til innhold

The Experience: Navnet på dette datatreffet

BeFs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe at dere fixser opp i dette, synes det blir utrolig dumt å kalle et lan i norge for the eXperience, når et lan i danmark allerede har et lan med navnet, dette var ett meget stort lan, siden jeg selv var deltager på dette, ble tilogmed sendt finaler på dansk tv.

Lenke til kommentar

Fikk lese den utrolig frekke innlegget ditt akkurat nå. :thumbdown:

Lets say vi kaller hele greia for Stygge, frekke, Idotiske moderatorer? med andre ord SFIM LAN, Poll da eller?

Forslag:

SFIM LAN

The eXperience :no:

Jeg regner med at HW lan er utelukket når det står mellom disse to ^^

--

Dette innlegget var jo ganske mildt i forhold til FubarBFNOs sitt?

EDIT: Ja, det finnes unntak Jarmo :):thumbup:

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar

Da fikk Emilthakid blåst ut litt damp også. :)

Korrekt, det var i en spøkefull tone, fordi jeg forventer noe mer fra brukerne av dette forumet enn gnål om navnet. Det har da alltid vært innhold som er viktig, ikke hva noe heter, hvordan noe er pakket inn (i stor grad).

Kom heller med forslag til ting vi kan prøve gjennomføre, slik at dette arrangementet favner om flest mulig.

Lenke til kommentar

Jeg var HELT blod seriøs.... :yes:

EDIT: hehe, har faktisk ikke sagt noe om hva jeg syntes om navnet, men må vel få lov til å si at det høres helt forjævlig wannabe ut..Da vet dere det også...ja, jeg kommer :thumbup:

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar
Emilthakid, den setningen din ga ABSOLUTT ingen mening.

8247929[/snapback]

Jo, det gjorde den.

Edit: Noen som ser ironien i at Tomat-Ulf har skrevet i signaturen "jeg eier ikke sans for humor" ?

Snakket ikke til deg Tomat-Ulf.... :thumbup:

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har bare et ord til dette : CARE!

Hvem bryr seg egentlig hva lanet heter? Hadde TG skiftet navn til "Nerde-LAN" hadde de forsatt fylt opp lokalet. Det blir for dumt å si at du ikke vil delta pga navnet på LAN`et... Ta tilbake HW lan da vell, kunne ikke brydd meg mindre for jeg skal jo delta uansett hva dere velger å name det.

Lenke til kommentar
Den var litt på kanten Fubar.  :ohmy:

8205544[/snapback]

Moderatorer og resten av gjengen som jobber med HWN er ikke overmennesker og forbilder som skal være strict til punkt og prikke vet du. De har jo faktisk ett liv de også, og har lov til å ta friheten til å spøke med personer.

8206720[/snapback]

Det var like mye spøk fra BeFs sin side, burde ikke være vrient å skjønne ;)

Hva skjer med danskene? Er de sure fordi The eXperience hermer etter... vel... The eXperience, eller har hw.no alt på det tørre?

Lenke til kommentar

Det strider ikke i mot noen ting, men årsaken til at vi skiftet navn er fordi arrangementet skal representere hele Hardware nettverket. Akam.no, Amobil.no, Gamer.no og Hardware.no. HWLAN ble litt mye fokus på Hardware.no og det ønsker vi ikke. Det vil også vise seg på The eXperience 2007 da det vil være mer representert fra de andre nettstedene våre. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er vel kun utlendingene som ville bli forvirret.

Faktisk ikke. Denne nyheten kan være ganske så forvirrende, selv om dette andre LANet er i Danmark. Det veldig få, iallefall ikke innen cs-norge som sier The Experience. De fleste sier faktisk HW-LAN. Merkelig at det ikke ble gjort research på navnet, i grunn.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...