Gå til innhold

MotorStorm Reviews -PS3


Anbefalte innlegg

IGN 8.9

 

Closing Comments

Sony has jump-started its newest racing franchise in a fantastic way. Yes, the limited number of tracks and gameplay options hold it back quite a bit, but the fundamental racing is incredible. The variety in vehicle types is great, the track designs are awesome and the online is extremely fun. We simply cannot wait for a sequel.

 

IGN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir nok kjøpt når PS3 er i hus, først og fremst for online. Single-player mangler litt etter det jeg har hørt på blant annet 1Up yours podcasten. Som de sier der; Motorstorm 2 vil bli vanvittig bra. Spillet har visstnok noen mangler som racingspill idag ikke burde ha, men likevel er spillet tydeligvis topp. Hvis 2'rn beholder kjernen i dette spillet og inkluderer de tingene som 1'rn mangler har vi en vinner....

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Forhåpentligvis sørger utviklerne for å tilby nye baner og spillmoduser etter hvert. Ser for meg at Motorstorm kan bli en vorspiel-hit.

8051612[/snapback]

Motorstorm som vorspiel-hit? Det høres ut som et ganske døvt vors, isåfall.

Men Motorstorm er ett av få PS3 launch-titler som faktisk frister meg, og den dagen jeg går til innkjøp av en PS3 så vil nok Motorstorm være en av titlene jeg tar med.

Lenke til kommentar

Niks, ingen splitscreen. Eg er ein av dei som liker å spele saman med andre, men ikkje over Internett, so mangelen på ein slik modus er svært skuffande. Ellers er eg einig i at det verkar som om det har vore hastverk med å få spelet ferdig. Noko som er synd, for kjerna i spelet ser svært, svært bra ut.

 

Vi får krysse fingrane og håpe det kjem nokre ekstra modusar og baner etter kvart.

 

Kay

Lenke til kommentar
Ellers er eg einig i at det verkar som om det har vore hastverk med å få spelet ferdig. Noko som er synd, for kjerna i spelet ser svært, svært bra ut.

 

Vi får krysse fingrane og håpe det kjem nokre ekstra modusar og baner etter kvart.

 

Kay

8052085[/snapback]

Det er nok meir Sony sin feil enn Evolution.

 

Men ja, kjerna i spelet ser utruleg bra ut. Kanon stort potensiale.

Lenke til kommentar

Dette (Motorstorm), Resistance og Virtua Fighter5/Formel 1 blir de 3 spilla jeg kjøper meg til lanseringen. Motorstorm blir nok konge online...gleder meg til å presse folk utfor fjellet eller meie ned en som kjører motorcross. :!: Tror det blir en del irritasjons og "evil laugh" momenter i dette spillet..online altså :D

Lenke til kommentar
He he, både Excite Truck og Motorstorm gikk i flerspiller fella.

Motorstorm har Online del og ikke multiplayer offline.

Exite truck har multiplayer Offline, men ikke Online.

 

En blanding av Motorstorm og Excite Truck hadde falt i smak :wee:

8053920[/snapback]

Eller bare Excite Truck med Online Multiplayer *sikle*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...