Gå til innhold

mulighet til å kunne sortere erfaringer


Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hvor vanskelig det er, men går det ikke an å legge til et anbefalings system eller kommentarer/tillegg på erfaringer så de som er enige eller synes erfaringen er misvisende ikke må lage en helt ny erfaring for å vise at de er enige/uenige, for da hoper det seg opp med erfaringer å lese som sier det samme eller mindre. eller sortere erfaringene hvor de erfaringene som de fleste er enig i og de mest seriøse f.eks. havner øverst? jeg er iallefall en som gjerne vil ha muligheten til å kunne si meg enig uten å måtte lage en helt ny erfaring.

var veldig enig i denne tråden som jeg så nå.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vet ikke hvor vanskelig det er, men går det ikke an å legge til et anbefalings system eller kommentarer/tillegg på erfaringer så de som er enige eller synes erfaringen er misvisende ikke må lage en helt ny erfaring for å vise at de er enige/uenige, for da hoper det seg opp med erfaringer å lese som sier det samme eller mindre. eller sortere erfaringene hvor de erfaringene som de fleste er enig i og de mest seriøse f.eks. havner øverst? jeg er iallefall en som gjerne vil ha muligheten til å kunne si meg enig uten å måtte lage en helt ny erfaring.

var veldig enig i denne tråden som jeg så nå.

 

Godt forslag! Det vil jo selvsagt være til stor hjelp om leserne kan si hva dem synes om en lesererfaringer, og at de beste lesererfaringene blir prioritert i visningen. Vurderer å ta med dette som en av de viktige forbedringene i neste versjon av prisguiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...