Slikape Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hvor er statistikken for europa ? 8055013[/snapback] enig, og resten av verden. Japan er ikke så veldig interessant for min del. Endret 1. mars 2007 av Darx Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vi har for nord-amerika som kommer hver måned. NPD gruppen. For Europa er det mye værre, da det er så mange land å holde oversikten på. Å samle alle blir litt av en oppgave. Det finnes ingen sentral orginisasjon som driver med det som jeg vet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 europeiske salgstall hadde vært litt mer interessant egentlig. I japan har de jo helt forskjellig smak enn oss. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ser ut som at Ps3 endelig kan selge noe flere enheter i Japan. Gundam Musou har vistnok solgt 150 000 spill til nå. Ble vel lansert for ett par dager siden. Spillet må vel få større effekt enn Virtua Fighter til Ps3. Kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det spillet hadde vel i tillegg fått ganske elendig kritikk om eg ikkje tar feil? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Ikke i Japan så vidt jeg så Uansett så driter vel Japanerene i kritikken. Det virker som om at de vet hva de vil ha Og om det har solgt 150 k kopier på 1,5 døgn så ser det da ut som om at de liker det, og det vil nok flytte noen konsoller også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det Mobile Suit Gundam: Crossfire vi prater om her? Bare med Japansk tittel? http://www.gamerankings.com/itemrankings/Itemsearch.asp Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er snakk om et annet Gundam spill. De produserer ganske mange av dem der borte. Litt som DBZ på den måten. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 PS3-salget skal ha doblet seg til ca. 40k i forrige uke pga. Gundam. Spillet skal allerede være det mest solgte PS3-spillet i Japan til nå med rundt 150k. Ta det som rykter foreløpig. De offisielle tallene kommer senere i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå